نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۹

بازی ترسناک Little Nightmares برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

در جریان نینتندو دایرکت مشخص شد که بازی Little Nightmare برای کنسول سوییچ منتشر می‌شود.

ساعاتی پیش نینتندو در استریم زنده نینتندو دایرکت اعلام کرد که یکی از بازی‌های ترسناک بسیار خوب سال‌های اخیر برای کنسول سوییچ عرضه می‌شود. Little Nightmare در تاریخ ۱۸ می معادل ۲۸ اردیبهشت با یک محتوای کوچک اضافه برای کنسول دستی نینتندو منتشر خواهد شد. این بازی روی سوییچ دارای لباس پک‌من خواهد بود که «ماسک پاکو» نام دارد و تنها برای کسانی که آمیبوی پک‌من را دراختیار دارند در دسترس است.

بازی Little Nightmare ساخته‌ی استودیو سوئدی Tarsier است که اکثر اعضای آن را سازندگان سابق سری LittleBigPlanet تشکیل می‌دهند. بازی در مورد بچه‌ای به نام Six است که باید با منطق خود معماها را حل کند. این بازی دارای المان‌های کلیک و اشاره و همچنین مخفی‌کاری است و گرافیک هنری Little Nightmare یکی از موارد خاص و منحصر به فرد آن به شمار می‌رود. اولین محتوای دانلودی بازی با نام The Depths تابستان گذشته برای کنسول‌ها و PC منتشر شد که شخصیت جدیدی به ام Runaway Kid را معرفی می‌کرد. فعلا مشخص نیست آیا نسخه‌ی سوییچ هم این محتوا را دریافت خواهد کرد یا خیر. افشین پیروزی در بررسی بازی Little Nightmare گفته بود:

اصلی‌ترین ایراد بازی Little Nightmares کوتاه بودن آن است؛ بازی حس و حال غذای بسیار خوشمزه‌ای را دارد که خیلی زود تمام می‌شود و بلافاصله پس از تمام شدن آن دوست دارید که باز هم از آن غذا داشته باشید و بتوانید لذت بیش‌تری از آن ببرید. استودیو تارسیر شاید از آثاری چون Inside الهام گرفته باشد، اما نتیجه نهایی اثری است که حس و حال خودش را دارد و قطعا در کنار ساخته‌های استودیو پلی‌دد، به عنوان یک بازی پلتفرمر تاریک عالی شناخته می‌شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده