// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Outlast: Bundle of Terror برای نینتندو سوییچ عرضه شد

علاقه‌مندان بازی Outlast هم‌اکنون می‌توانند باندل نسخه اول را روی نینتندو سوییچ خریداری کرده و بازی Outlast II را پیش خرید کنند.

نمی‌‌توان منکر این شد که بازی ترسناک Outlast، یکی از وحشتناک‌ترین آثار ترسناکی است که در صنعت بازی‌های ویدیویی عرضه شد است. حال، با توجه به اخبار بازی منتشر شده و استودیو رد برلز (Red Barrels، سازنده سری Outlast) اعلام شده که باندل نسخه اول این مجموعه برای نینتندو سوییچ عرضه شده است.

باندل Outlast: Bundle of Terror، شامل نسخه اول و DLC بازی با نام Whistleblower است که هم‌اکنون کاربران نینتندو سوییچ قادر به خرید آن هستند. البته این خبر آن چنان دور از ذهن نبود زیرا در گذشته استودیو رد برلز اعلام کرده بود که مجموعه Outlast را برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. نکته جالب دیگر، قرار گرفتن بازی Outlast 2 برای پیش خرید است؛ در حالی که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای عرضه نسخه دوم اعلام نشده است و با این حال کاربران می‌توانند Outlast II را پیش خرید کنند.

درانتها به مناسبت عرضه بازی Outlast روی نینتندو سوییچ و فعال شدن پیش خرید نسخه دوم، ویدیویی مونتاژ شده از نسخه اول و دوم عرضه شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده