// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

فروش یک میلیون نسخه‌ای کنسول نینتندو سوییچ در فرانسه

با نزدیک شدن به سالگرد یک سالگی کنسول نینتندو سوییچ، مشخص شد که این کنسول هیبریدی توانسته در فرانسه به رکورد جدیدی دست پیدا کند.

تنها یک هفته به سالگرد یک سالگی کنسول نینتندو سوییچ زمان باقی‌مانده است و حال با توجه به اخبار کنسول‌های بازی، مشخص شده که این کنسول هیبریدی نینتندو توانسته به‌رکورد جدیدی دست پیدا کند.

کنسول Nintendo Switch توانسته در کشور فرانسه یک میلیون دستگاه فروش داشته باشد که این آمار، نینتندو سوییچ را به سریع‌ترین کنسول فروخته شده در کل فرانسه تبدیل کند. پس از نینتندو سوییچ دو کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو Wii به‌عنوان سریع‌ترین کنسول فروخته شده قرار دارند. البته نباید از این خبر متعجب شد زیرا اروپا همیشه منطقه‌ای قوی از نظر فروش برای نینتندو به‌حساب می‌آید و سوال مهم‌تر اینجا است که آیا نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی می‌تواند به فروش قدرتمند خود ادامه دهد؟

تا به‌امروز آثاری از کاهش فروش نینتندو سوییچ به‌چشم نمی‌خورد و برای اینکه فروش این کنسول کاهش پیدا نکند، نینتندو باید به فکر بازی‌های بیشتر در زمینه بازی‌های چند پلتفرمه و انحصاری باشد و باید ببینیم کمپانی نینتندو چه تدابیری برای این بخش اندیشیده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده