نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بازی I, Zombie برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود

استودیو Awesome Games اعلام کرد که بازی I, Zombie را در ماه جاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Awesome Games که به خاطر بازی‌هایی نظیر بازی Yet Another Zombie Defense و بازی Badass Hero شناخته می‌شود، اعلام کرد که بازی‌ قدیمی I, Zombie را در تاریخ هفدهم اسفندماه (۸ مارس) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد. این بازی در ابتدا در سال ۲۰۱۴ برای کامپیوتر منتشر شد و پس از آن در سال ۲۰۱۶ به دو کنسول PS4 و Xbox One راه یافت.

برای کسانی که از این بازی اطلاع ندارند باید گفت که بازی I, Zombie را می‌توان یک بازی استراتژی زامبی محور توصیف کرد که در آن بازیکنان باید کارآمدترین راه را برای تبدیل هر انسان روی نقشه به زامبی پیدا کنند و کنترل تمام نامیراهای موجود در مسیر را به دست آورند. هدف نهایی بازی سلطه جهانی است، بنابراین بازیکنان باید با دقت درباره اعمال خود در هر سناریو تصمیم بگیرند تا کشته نشده و در تبدیل زمین به دنیایی از نامیراها موفق شوند.

نسخه Nintendo Switch بازی ۴.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت، اما با ویرایشگر مراحل همراه است که بازیکنان را قادر می‌سازد پس از اتمام داستان اصلی، محتویات بی‌شماری برای بازی خلق کنند. همچنین بازی I, Zombie تنها بازی استودیو Awesome Games برای نینتندو سوییچ نخواهد بود، زیرا این استودیو اخیرا اعلام کرد که بازی Badass Hero را هم برای این کنسول منتشر خواهد کرد و برنامه‌هایی برای انتشار بازی Yet Another Zombie Defense HD در آینده برای نینتندو سوییچ دارد.

بازی I, Zombie در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است و به زودی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر و تریلر جدید نسخه نینتندو سوییچ بازی I, Zombie را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

I

I

I


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده