// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

سرورهای Rainbow Six Siege Outbreak به صورت امتحانی فعال شدند

سرورهای رویداد Outbreak بازی محبوب Rainbow Six Siege به صورت امتحانی فعال شده‌اند. همچنین اپراتورهای جدید Chimera نیز در دسترس هستند.

بازی شوتر محبوب Rainbow Six Siege حالا شاهد رویداد بزرگی است. این رویداد، Outbreak نام دارد و حالت Co-op جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. حالت Outbreak به صورت سه نفره است و شما باید با همکاری هم‌تیمی‌های خود، موج‌های عظیمی از زامبی‌ها را بکشید. حالت Outbreak حالا به مدت محدود در سرورهای تست Ubisoft فعال شده و در دسترس گیمرها قرار گرفته است. بعد از این مدت محدود، Outbreak به صورت رسمی فعال می‌شود و از تاریخ ۱۵ اسفند (۶ مارس) تا ۱۴ فروردین (۳ آوریل) قابل بازی کردن خواهد بود. البته در مدتی که Outbreak به صورت امتحانی فعال است، اپراتورهای جدید Chimera، یعنی Lion و Finka، هم در دسترس هستند. نسخه آزمایشی Outbreak تنها روی پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

آپدیت Chimera هم بازی را با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌کند. این تغییرات در تعدادی از اپراتورهای بازی مثل Ela ،Kapkan و Blitz رخ داده است؛ مثلا مقدار زره Blitz کم‌تر شده، ولی در عوض سرعت حرکت او افزایش داشته است. البته در حال حاضر یک باگ در سرور تست باعث شده وقتی از سپر خود استفاده می‌کند، سرعت حرکت او بسیار زیاد باشد.

در مجموع در حال حاضر Outbreak دارای چندین مشکل است؛ مثلا اگر یک سپر روی خنثی‌کننده‌ی بمب بیفتد، نمی‌توانید آن را از کار بیندازید یا بعد از اینکه استفاده از یک گجت را لغو کردید، می‌توانید به صورت فوری با اسلحه‌ی خود شلیک کنید. یوبیسافت اعلام کرده که از این مشکلات آگاه است و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده