نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۶

بلیزارد آپدیت جدیدی برای بازی Warcraft 3 منتشر کرد

در حالی که تقریبا ۱۵ سال از انتشار بازی Warcraft 3 می‌گذرد، بلیزارد آپدیت جدیدی برای آن منتشر کرده است.

طی چند وقت اخیر، اخبار و شایعه‌هایی پیرامون تمایل بلیزارد به توسعه نسخه ریمستر بازی Warcraft 3 به گوش رسیده است و حال انتشار یک آپدیت جدید برای این بازی از طرف Blizzard را می‌توان یک نشانه مثبت در تبدیل شدن این شایعه‌ها به واقعیت دانست. آپدیت جدید این بازی که امروز منتشر شده، یک سری ویژگی‌های جالب به بازی اضافه کرده است.

از جمله ویژگی‌های این آپدیت، می‌توان به بهبود تعادل قهرمان‌های مختلف بازی اشاره کرد. همچنین در حالی که پیش از این اجرای وارکرفت 3 روی مانیتور‌های امروزی و عریض به دلیل عدم پشتیبانی رسمی بازی از رزولوشن‌های بالا کمی مشکل بود، بلیزارد در آپدیت جدید پشتیبانی از رزولوشن‌های بالا را به بازی اضافه کرده و به راحتی می‌توانید روی مانیتور‌های عریض هم این ساخته فراموش‌نشدنی بلیزارد را تجربه کنید. موارد دیگری مثل اعمال یک سری تغییر‌ها در رنگ تیم‌ها هم از دیگر ویژگی‌های این آپدیت هستند. 

اما موردی که از انتشار آپدیت هم عجیب‌تر به نظر می‌رسد، رونمایی بلیزارد از یک تورنمنت با محوریت Warcraft III است. این تورنمنت با نام Warcraft 3 Invitational در تاریخ‌های ۸ و ۹ اسفند برگزار می‌شود و در جریان آن، بهترین بازیکنان وارکرفت ۳ با یکدیگر رقابت خواهند کرد. برگزاری یک تورنمنت با محوریت وارکرفت ۳ که یک بازی قدیمی است، اقدام جالبی از طرف بلیزارد است. 

بلیزارد در حال حاضر یک بخش مخصوص بازی‌های کلاسیک دارد. این شرکت همچنین در گذشته اعلام کرده که پیش از ساخت ریمستر یکی از بازی‌های قدیمی خودش، ابتدا نسخه اصلی آن را اصلاح و آپدیت خواهد کرد و این دقیقا اتفاقی است که امروز در رابطه با وارکرفت ۳ رخ داده است و همین هم باعث می‌شود تا به معرفی ریمستر این بازی در آینده نزدیک امیدوار باشیم. به هر حال Warcraft 3 بدون شک یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و معرفی یک نسخه ریمستر از آن افراد زیادی را خوشحال خواهد کرد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده