نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

بازی SteamWorld Dig 2 با یک تریلر جدید برای نینتندو 3DS منتشر شد

استودیو ایمیج اند فورم گیمز بازی SteamWorld Dig 2 را همراه با یک تریلر جدید برای نینتندو 3DS منتشر کرد.

بازی SteamWorld Dig 2 در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر شد و نقدهای خوبی را نیز دریافت کرد. این بازی را می‌توان یک بازی خوب دانست، اما عدم انتشار آن برای نینتندو 3DS ناراحت‌کننده بود زیرا بازی SteamWorld Dig اولین موفقیت خود را در این کنسول به دست آورد. خوشبختانه در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توسعه‌دهندگان بازی در استودیو ایمیج اند فورم گیمز این پلتفرم را فراموش نکرده‌ و امروز در تاریخ سوم اسفندماه (۲۲ فوریه) بازی SteamWorld Dig 2 را برای نینتندو 3DS منتشر کردند.

توسعه‌دهندگان همچنین تریلر هنگام عرضه نسخه نینتندو 3DS بازی را به اشتراک گذاشتند که یک نگاه اجمالی به بخش‌های مختلف بازی می‌اندازد و این تریلر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

نسخه نینتندو 3DS بازی SteamWorld Dig 2 با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد اما محتویات آن مشابه سایر نسخه‌های بازی است. استودیو ایمیج اند فورم گیمز همچنین ادعا می‌کند که بازی به خوبی برای نینتندو 3DS بهینه شده است و حتی زمانی که قابلیت سه بعدی آن فعال است نیز با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. تجربه این بازی در نینتندو 3DSهای جدید هیچ مزیتی نخواهد داشت، اما دکمه‌های اضافی را می‌توان در بخش ویرایش کلیدها مورد استفاده قرار داد.

اگر قصد خرید نسخه‌های دیگر بازی SteamWorld Dig 2 را دارید، باید بگوییم که این بازی در بهار سال جاری میلادی به صورت فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر بازی SteamWorld Dig 2 در پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، نینتندو سوییچ، نینتندو 3DS و پی‌سی در دسترس است و شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده