نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

ماد هفت اقلیم سریال Game of Thrones برای Kingdom Come: Deliverance منتشر می‌شود

مادی با اقتباس از دنیای سریال محبوب بازی تاج و تخت برای نسخه ویندوز Kingdom Come: Deliverance در دست ساخت است.

مادی بر اساس هفت اقلیم معروف سریال Game of Thrones قرار است برای بازی نقش آفرینی قرون وسطایی Kingdom Come: Deliverance ساخته‌ی استودیو وارهرس منتشر شود. بر اساس گزارش منتشر شده، تاکنون مراحل ابتدایی ساخت زره‌های خاندان استارک به پایان رسیده است.

در این ماد تلاش شده که اکثر خاندان‌های مهم بازی تاج و تخت به دنیای این بازی آورده شوند. خاندان‌های استارک، لنیستر، تالی، فری، برکن، برکس، بلک‌وود، کارستارک، بولتون، گلاور، ونت، کرکهال، لفورد و گروه برادران بی پرچم در این ماد حاضر خواهند بود.

سازنده‌ی این ماد می‌گوید که قصدش از این کار باز‌سازی جهان بازی برای بازیکنان است تا ‌آن‌ها جایگاه خودشان در جنگ پنج پادشاه را پیدا کنند.

او گفت:

اگر سازنده شرایط و امکانات را مهیا کند، قصد ساخت یک کمپین داستانی هم برای این ماد دارم ولی خب تا وقتی که امکانات فراهم نشود نمی‌شود در این باره حرفی زد. توجه داشته باشید که این ساخت کمپین داستانی نیازمند تعداد زیادی صداگذار، انیماتور و داستان نویس است. در دست دیگر این کار مستلزم گذاشتن وقت زیادی است.

ماد هفت اقلیم آخرین بار برای بازی Total War: Attila استفاده شد، اما چیزی جز نقشه‌های شخصی‌سازی شده نبود و کمپین هم نداشت.

تیم سازنده‌ی ماد در ادامه افزود:

دنیای باز و جنبه‌های داستان سرایی Kingdom Come: Deliverance برای دنیای بازی تاج و تخت مناسب‌تر هستند و به ما این امکان را می‌دهند که ما اختیارات و امکانات مختلفی را در دسترس بازیکنان قرار دهیم و ماد‌های گیم‌پلی گوناگونی بسازیم. از همه مهم‌تر، استودیوی وارهورس همیشه جزو حامیان ماد‌ها بوده و از آن‌ها استقبال کرده است.

درباره‌ی ماد هفت اقلیم

ماد هفت اقلیم بیشتر از آن‌که برگرفته از سری رمان‌های نغمه‌ آتش و یخ باشد، از سریال تلویزیونی محبوب بازی تاج و تخت اقتباس شده است. نه تنها قرار است شاهد اسلحه و زره‌هایی از این سری در ماد هفت اقلیم باشیم، بلکه به نظر می‌رسد برخی از کاراکترهای سریال هم با این ماد به بازی آورده خواهند شد.

سازنده ماد تشریح کرد که:

این ماد در ریورلندز و در زمان رویدادن جنگ پنج پادشاه رخ می‌دهد. ما این محل را به این دلیل انتخاب کردیم چون از نظر ظاهری (طبیعت، معماری و...) شباهت زیادی به دنیای Kingdom Come: Deliverance دارد و صد البته مطابقت‌ آن با سیر داستانی بازی را نمی‌توان انکار کرد.

در این سرزمین پر هیاهو، شاهد حرکت ارتش‌های گوناگوی از جمله استارک‌ها، لنیسترها، تالی‌ها، برکن‌ها، کاراستارک‌ها و... در کنار راهزن‌ها و دسته‌های مزدورانی که در روستاها سکون دارند، هستیم. همه چیز در این دنیا از جمله جناح‌های مختلف این جنگ تمام عیار، سرزمین‌های بی طرف خطرناک و مردم مظلومی که در بین همه‌ی این‌ها گیر افتاده‌اند، آن را به یک انتخاب فوق العاده برای یک ماد دنیای باز تبدیل کرده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده