// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

آپدیت حالت نیو گیم پلاس بازی Xenoblade Chronicles 2 تاخیر خورد

استودیو مونولیث سافت در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که آپدیت ماه فوریه بازی Xenoblade Chronicles 2 تاخیر خورده است.

در گذشته اعلام شد که در ماه فوریه آپدیت جدیدی برای بازی Xenoblade Chronicles 2 منتشر خواهد شد که در جریان این بروزرسانی حالت نیو گیم پلاس به بازی اضافه می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مونولیث سافت (Monolith Soft، سازنده بازی Xenoblade Chronicles 2) اعلام کرد که این آپدیت با تاخیر روبه‌رو شده است.

به‌عبارتی بروزرسانی مورد نظر در هفته اول مارس (اواسط اسفند) در دسترس قرار خواهد گرفت و دلیل این اتفاق هم مشاهده یک باگ در آپدیت بوده است. حالت New Game Plus بازی Xenoblade Chronicles 2 در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت؛ مهم نیست که شما سیزن‌پس بازی را خریداری کرده باشید یا نه. در جریان این حالت می‌توانید از بلیدهایی نظیر آخوس، پاتروکا و میخاییل نیز در تیم خود استفاده کنید.

بازی Xenoblade Chronicles 2، آخرین انحصاری نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ بود که توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در خلاصه نقد خود نوشت:

بازی Xenoblade Chronicles 2‌ آخرین بازی انحصاری نینتندو سوییچ در سال جاری است که در بخش داستان و قصه‌گویی، عملکرد خوبی دارد، اما روایت و پیشرفت آن به دلیل وجود گیم‌پلی و ویژگی‌هایی که دارد به کندی صورت می‌گیرد. ازطرفی مبارزات بازی و استفاده از قابلیت‌هایی که دارید سبب شده شاهد مبارزات بی‌نقصی در بازی باشیم و مبارزات زمانی دلچسب‌تر می‌شوند که پای موسیقی‌های Chronicles 2 به وسط می‌آید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده