// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

برخی محتویات آپدیت PTR بعدی بازی Overwatch منتشر شد

شرکت بلیزارد به تازگی تصمیم به بالانس کردن هرچه بیشتر شخصیت‌های درون بازی Overwatch گرفته که در این راستا جدید‌ترین آپدیت PTR خود را منتشر کرده است.

شرکت بلیزارد دوباره تصمیم گرفته است تا به صورت آزمایشی در بازی اورواچ تغییراتی را برای بالانس کردن بازی انجام دهد و به زودی یک بروزرسانی PTR منتشر خواهد کرد که طی آن از بازیکنانی که مایل به همکاری در این آزمایش هستند ثبت نام به عمل خواهد آمد. این بروزرسانی شامل کاراکتر‌های هانزو و سیمترا که قبلا این شرکت وعده تغییر برای آن‌ها را داده بود، نخواهد شد و تنها روی سه شخصیت خاص تمرکز خواهد کرد.

طبق گفته‌های شرکت، در این بروزرسانی شخصیت می به شکل قابل توجهی قوی‌تر خواهد شد. مدت زمان توانایی فریز (Freeze Ability) در این شخصیت از ۱ ثانیه به ۱.۵ ثانیه افزایش خواهد یافت که در این رابطه شرکت بلیزارد امیدوار است که این شخصیت بتواند به صورت خاص با دشمنان سریع‌تر مقابله کند. علاوه بر این، سلاح ثانویه این شخصیت نیز از این پس تعداد بیشتری مهمات در داخل خود جای خواهد داد تا موقعیت‌های بیشتری برای هدشات کردن به وجود بیاید. در ویدئوی منتشر شده توسط توسعه‌دهندگان بازی، کارگردان جف کاپلان توضیح داده که شرکت بلیزارد فکر می‌کند می به بالانسی که لازم است داشته باشد بسیار نزدیک شده، اما برای بررسی برخی از این تغییرات به کمک نیاز دارند.

شخصیت بعدی در این لیست سومبرا است که از این پس دیگر نمی‌تواند از طریق هک کردن پک‌های سلامتی درون بازی، Ultimate خود را شارژ کند؛ زیرا که این عمل کمی به نظر عجیب می‌آید. از این به بعد این شخصیت عمدتا با آسیب رساندن به دشمنان Ultimate خود را به‌دست خواهد آورد و به همین دلیل چند تغییر خیلی جزئی در سلاحی که این شخصیت حمل می‌کند نیز به وجود آمده است. مدت توانایی جابجایی (Translocator) هم افزایش یافته تا بازیکنان بتوانند قبل از به اتمام رسیدن آن فرصت بیشتری برای عمل داشته باشند. مهم‌تر از همه، از این به بعد توانایی هک کردن این شخصیت زمان کمتری برای انجام شدن نیاز خواهد داشت و از طریق دیگری روی دشمنان تاثیر خواهد گذاشت. این مورد برای هر شخصیت درون بازی متفاوت خواهد بود؛ مثلا در رابطه با گنجی، زمانی که هک شود دیگر نمی‌تواند از Double Jump استفاده کند یا برای شخصیت فاراح جت‌های شناور از کار خواهد افتاد. کاپلان توضیح داد که تمامی این موارد تنها یک آزمایش خواهد بود و ممکن است این موارد در نسخه رسمی بازی هرگز ارائه نشود. او همچنین ادامه داد که دیگر شخصیت‌های درون بازی هم ممکن است توسط هک شدن تحت تاثیر قرار بگیرند.

در نهایت، سلاح Doomfist اکنون با سرعت بیشتری مهمات ریکاور می‌کند. البته این مورد از بروزرسانی به صورت کاملا تصادفی در نسخه اصلی بازی منتشر شد، اما سریعا توسط تیم توسعه به حالت اولیه بازگردانده شد.

دانلود ویدیو از آپارات

در ویدئوی منتشر شده‌ی اخیر می‌بینید که توسط یکی از توسعه‌دهندگان بازی توضیح داده می‌شود که تغییرات زیادی تاکنون در مورد شخصیت‌های درون بازی برای بالانس شدن صورت گرفته است. او ادامه می‌دهد که دو شخصیت که هم‌اکنون تغییراتشان در نسخه اصلی بازی هم منتشر شده، مرسی و جانکرت هستند. همچنین آن‌ها در حال تست کردن برخی تغییرات و بروزرسانی‌های مربوط به شخصیت می هستند. در این ویدئو به شخصیت هانزو هم اشاراتی صورت می‌گیرد، اما ما هنوز هیچ تغییری را درون بازی ندیده‌ایم. در این بروزرسانی جدید، کاپلان در مورد تغییرات پیشنهادی و دلیل رد شدن آن‌ها نیز توضیح می‌دهد.

hanzo

یکی از این توانایی‌های پیشنهادی که برای هانزو ارائه شده بود Scatter Arrow نام دارد که به او اجازه می‌داد یک تیر بسیار سریع تقریبا همانند اسلحه شلیک کند که حتی از درون موانع و شیلد‌ها هم عبور می‌کند، اما این توانایی به نظر برای کسانی که پشت موانع مخفی شده‌اند و سپس به طور ناگهانی توسط این قدرت کشته می‌شوند، بسیار ناامید کننده و غیر عادی جلوه خواهد کرد. یکی دیگر از این تغییرات شامل اضافه شدن یک توانایی جدید و اختصاص دادن کلید R به آن است که به این شخصیت اجازه می‌دهد توانایی خاصی را به طور مرتب فعال کند. البته بلیزارد سعی کرد که Scatter Arrow فقط در هنگام شلیک به سمت دیوار‌ها و سقف (به جای زمین) قابل فعال شدن باشد، اما به نظر می‌رسید که این حرکت بیش از حد این شخصیت را تضعیف خواهد کرد که هدف این بروزرسانی این‌چنین نیست. این شرکت در حال حاضر می‌خواهد روی یک توانایی جدید برای این شخصیت کار کند که به او اجازه می‌دهد تا یک سری از تیرهای خود را به سرعت پشت سر هم شلیک کند. این توانایی قابلیت تست شدن در بروزرسانی PTR پیش رو را خواهد داشت. همچنین بلیزارد در حال بررسی یک توانایی برای جهش به صورت افقی است که به هانزو اجازه دهد از خطر فرار کند.

کاپلان همچنین قول داد که سیمترا مورد بحث و بررسی قرار گیرد؛ هرچند که به نظر او بعید است که یک شخصیت با این‌چنین قابلیت‌هایی برای جایگیری در بازی معقول باشد. علاوه بر این افزایش پایداری Torbjorn در لیست کارهای آتی بلیزارد بیشتر شانس به وقوع پیوستن را دارد.

OW lunar

هنوز تاریخ دقیقی در مورد اینکه چه زمانی تغییرات روی نسخه‌ی کامل پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 صورت می‌گیرد، ارائه نشده است، اما در نظر داشته باشید که این تغییرات و بالانس‌های گفته‌شده ممکن است در هنگام عرضه‌ی بروزرسانی حدف شوند یا به طور کلی تغییر یابند. تا قبل از اعمال این تغییرات بازیکنان می‌توانند از رویداد جدید این شرکت یعنی Lunar که برای سال جدید چینی ارائه شده لذت ببرند که طی آن اسکین‌های جدیدی قابل خرید خواهد بود.

بازیکنان نسخه‌ی پی‌سی بازی اورواچ از هم‌اکنون می‌توانند تغییرات صورت گرفته توسط آپدیت PTR را تجربه کنند. 


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده