// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

بازی Human: Fall Flat به فروش ۲ میلیون نسخه دست پیدا کرد

بازی مستقل Human: Fall Flat که تنها به دست یک نفر ساخته شده، به فروش ۲ میلیون نسخه روی تمام پلتفرم‌ها رسیده است.

بازی مستقل Human: Fall Flat که توسط توسعه‌دهنده‌ی No Brakes Games ساخته شده است، روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان‌، کامپیوتر و نینتندو سوییچ مجموعا ۲ میلیون نسخه فروش داشته است. جالب اینجا است که No Brakes Games را تنها یک نفر تشکیل داده و بازی Human: Fall Flat را نیز همین یک نفر ساخته است.

Human: Fall Flat یک بازی پازل است که در آن کنترل شخصیتی به نام باب را بر عهده خواهید داشت. داستان بازی به این شکل است که باب در رویاهای خود گیر افتاده و شما باید با حل این پازل‌ها او را نجات دهید. شما می‌توانید بازی را به دو صورت تک‌نفره و چندنفره بازی کنید. طراحی بازی به گونه‌ای است که کنترل کردن شخصیت بازی کمی مشکل باشد تا شما را به چالش بکشد. همچنین بازی تا حدود زیادی از قوانین فیزیک پیروی کرده و گاهی شما را به دردسر می‌اندازد و گاهی به کمک‌تان می‌آید.

Human: Fall Flat در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۵ (۲۲ جولای ۲۰۱۶) برای تمامی پلتفرم‌ها توسط شرکت Curve Games عرضه شد. این بازی رفته رفته در یوتیوب و توییچ طرفداران زیادی پیدا کرده است. حالا به مناسبت سال جدید چینی و به دست آوردن این تعداد فروش، بازی با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد و دو اسکین جدید نیز به آن اضافه شده است.

human: fall flat / curve games

توماس ساکالاسکاس، توسعه‌دهنده‌ی بازی درباره‌ی فروش عالی بازی خود می‌گوید:

بازی Human: Fall Flat راهی سخت ولی شیرین را پشت سر گذاشته است. گاهی اوقات روند فروش بازی پشیمان‌کننده بود، ولی الان حتی فکر کردن به این تعداد فروش و اینکه بازی را به تنهایی ساخته‌ام، بسیار حیرت‌انگیز است. همیشه سعی کردم تا به پیشنهادهای طرفداران بازی گوش کنم. هر جا که این پیشنهادات با ایده‌ی اصلی من از بازی هماهنگی داشت و امکان‌پذیر بود، آن‌ها را وارد بازی می‌کردم. حتی فکر می‌کنم باب هم شگفت‌زده شده است.

جیسون پرکینز، مدیر عامل شرکت Curve Games، از موفقیت این بازی می‌گوید:

ما از موفقیت توماس بسیار هیجان‌زده هستیم. توماس با تلاش بی‌نظیر خود و همچین با عمل کردن به حرف طرفداران بازی به این موفقیت بزرگ دست پیدا کرده است.

Human: Fall Flat در حال حاضر با تخفیف ۵۰ درصدی خود به قیمت ۷.۴۹ دلار به فروش می‌رسد.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده