نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تعداد کاربران بازی For Honor به ۷.۵ میلیون نفر رسید

طبق اعلام یوبیسافت، بازی For Honor تا به امروز ۷.۵ میلیون نفر کاربر داشته است. 

بازی For Honor سال گذشته منتشر شد و همین چند روز پیش هم اولین سالگرد انتشار آن بود. این بازی که مبارزاتی بین وایکینگ‌ها، سامورایی‌ها و شوالیه‌ها را به تصویر می‌کشد، مورد استقبال خوب منتقدین قرار گرفت و حال Ubisoft اعلام کرده که بازی در جلب رضایت کاربران هم موفق بوده است. طبق اعلام این شرکت، بازی For Honor تا به امروز ۷.۵ میلیون کاربر داشته است. همچنین تعداد کاربران منحصر‌به‌فرد ماهیانه بازی هم یک میلیون نفر اعلام شده است. 

قطعا یکی از دلایل استقبال خوب کاربران از بازی For Honor پشتیبانی‌های منظم یوبیسافت از این بازی است. از همان روز‌های اولیه انتشار بازی آپدیت‌های مختلفی برای For Honor منتشر شده‌اند و اخیرا هم فصل پنجم بازی و سرور‌های اختصاصی آن در دسترس قرار گرفتند. ایوز گیلمو، مدیرعامل یوبی سافت، ضمن اعلام این خبر ذکر کرد که موفقیت بازی‌هایی چون For Honor در طولانی‌مدت و سودی که از طریق آن‌ها نصیب یوبی‌سافت شده، باعث می‌شود تا این شرکت بتواند راحت‌تر سرمایه بیش‌تری به دیگر بازی‌های خودش مثل سری Assassin's Creed هم اختصاص دهد. 

از طرف دیگر For Honor با وجود نقد‌های مثبت، در اوایل انتشار خیلی مورد استقبال کاربران قرار نگرفت ولی خبر منتشر‌شده از تعداد کاربران بازی نشان می‌دهد که این اثر هم مثل Rainbow Six Siege در طولانی‌مدت عملکرد خوب و موفقی داشته است. برای آشنایی بیش‌تر با این بازی می‌توانید بررسی بازی For Honor را در زومجی بخوانید. این اثر در بررسی ما نمره ۸ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده