نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

احتمال انتشار کالکشن های جدیدی از سری Mega Man وجود دارد

وجود بازی‌های Mega Man X Legacy Collection و Mega Man X Legacy Collection 2 در رده‌بندی یک سازمان استرالیایی، نوید عرضه کالکشن‌های جدیدی را می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا (Australian Classification Board) دو بازی جدید با نام Mega Man X Legacy Collection و Mega Man X Legacy Collection 2 را رده‌بندی سنی کرده است که از انتشار دو کالکشن از مجموعه بازی‌های مگامن حکایت می‌کند.

ظاهرا هشت بازی از مجموعه بازی‌های Mega Man X در قالب دو کالکشن ارزشمند برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد و در تابستان سال جاری میلادی می‌توان انتظار عرضه این دو کالکشن را داشت. در حال حاضر کمپانی کپکام این اطلاعات را تایید یا تکذیب نکرده است و باید زمان بیشتری را برای اعلام اطلاعات رسمی منتظر بمانیم.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار یک کالکشن از بازی‌های مگامن هستیم و پیش از این هم کمپانی کپکام بازی‌هایی نظیر بازی Mega Man Legacy Collection و بازی Mega Man Legacy Collection 2 را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر کرده بود.   

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده