// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

زمان عرضه‌ی بازی مستقل Mulaka مشخص شد

تاریخ انتشار بازی مستقل Mulaka مشخص شد. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می‌شود.

یک توسعه‌دهنده‌ی مستقل به نام لینزو (Lienzo)، بازی Mulaka را با محوریت تاریخ، اسطوره‌شناسی و فرهنگ مردم منطقه‌‌ی تاراهومارا، ساخته است. تاراهومارا، نام مردم بومی آمریکایی منطقه‌ای در شمال‌شرقی مکزیک است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی تاریخ انتشار Mulaka برای پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر ۸ اسفند (۲۷ فوریه)، نینتندو سوییچ ۱۰ اسفند (۱ مارس) و ایکس‌باکس وان ۱۱ اسفند (۲ مارس) اعلام شده است.

البته در حال حاضر بازی برای تمام پلتفرم‌ها با قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است. همین‌طور ۱۰ درصد از کل فروش بازی هم به نهاد‌های غیردولتی که به حمایت از منطقه‌ی تاراهومارا مشغول هستند، پرداخت می‌شود.

سبک بازی Mulaka سوم شخص است و در طول بازی با چالش‌های حیرت‌آوری مواجه خواهید شد. نبرد‌های تن‌به‌تن سخت و نفس‌گیر، تبدیل شدن به یک نیمه خدا و مبارزه با موجودات اسطوره‌ای در کنار محیط زیبای منطقه‌ی تاراهومارا، از جمله مواردی هستند که بازی مولاکا برای شما به ارمغان می‌آورد. همین‌طور اگر به تاریخ و فرهنگ‌شناسی ملل مختلف علاقه‌مند هستید، این بازی منبع معتبر خوبی برای شناخت تاراهومارا است چرا که بازی با تحقیقات دقیق از فرهنگ این مردم ساخته شده است.

نظر شما درباره‌ی Mulaka چیست؟


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده