نینتندو میخواهد هر فرد یک کنسول سوییچ جداگانه داشته باشد
نینتندو اعلام کرد برنامهی جدید بازاریابی آنها برای کنسول نینتندو سوییچ به اینگونه خواهد بود که هر فرد برای خود یک دستگاه جداگانه خریداری کند؛ به جای اینکه هر خانواده فقط یک دستگاه داشته باشد.
در جدیدترین پرسش و پاسخ با سرمایهگذاران، شیگرو میاموتو، مدیر ارشد اجرایی نینتندو در مورد برنامههای این شرکت برای گستردهتر کردن مخاطبین کنسول نینتندو سوییچ گفت:
استراتژی بازاریابی ما برای آینده به این صورت است که نیاز به خرید نینتندو سوییچ را در میان تمام اقشار مشتریان در مناطق ژاپن، آمریکا و اروپا، به وجود بیاوریم. چشمانداز طولانی مدت ما دستیابی به جایگاه بلندی برای کنسول نینتندو سوییچ است که هر فرد برای خود یک سوییچ جداگانه داشته باشد.
میاموتو در ادامهی صحبتهای خود، یکی از دلایل جذابیت Nintendo Switch را طبیعت دوگانهی آن دانست و گفت در حال حاضر سوییچهای بیشتری در بازار وجود دارند؛ به جای اینکه برای هر خانواده فقط یکی موجود باشد. از نظر نینتندو، اگر کنسول سوییچ موفقیت خوب خود را ادامه بدهد و همهی افراد این کنسول را داشته باشند، این شرکت میتواند راه و سبکهای تازهای برای بازی کردن به وجود بیاورد و در نتیجه کنسول سوییچ مسیر خود را از گوشیهای هوشمند و کنسولهای دیگر جدا کند.
شینیا تاکاهاشی، مدیر برنامهریزی و توسعهی نینتندو در اینباره اضافه کرد:
سوال اصلی ما برای مسیر آینده این است که چگونه نینتندو سوییچ را برای گروههای سنی مختلف، فارغ از هر نوع جنسیت جذاب کنیم. بهعنوان مثال
نینتندو سوییچ تا به حال شروع بسیار فوقالعادهای داشته است و با فروش بیش از ۱۴ میلیون کنسول فقط در ۱۰ ماه، مجموع فروش کنسول قبلی این شرکت یعنی Wii U را پشت سر گذاشه است. انتظار میرود این موفقیت در سال جاری ادامه یابد.