// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

نینتندو از جذابیت‌های سرویس آنلاین پولی سوییچ می‌گوید

سرویس آنلاین نینتندو سوییچ در شهریور سال ۹۷ راه اندازی خواهد شد و نینتندو اخیرا اطلاعاتی از آن ارائه کرده است.

سرویس آنلاین پولی Nintendo Switch قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۷ راه اندازی شود اما نینتندو اعلام کرد که در شهریور سال ۹۷ (سپتامبر سال ۲۰۱۸) این کار را انجام می‌دهد. هزینه‌ی اشتراک در این سرویس قبلا مشخص شده اما ممکن است که تغییر کند. هزینه‌ی اشتراک یک ماهه ۴ دلار، سه ماهه ۸ دلار و یک ساله ۲۰ دلار خواهد بود. اما با وجود اشاره به امکاناتی مثل بازی کردن آنلاین و چت صوتی، نینتندو هنوز جزئیات دقیقی از این سرویس اعلام نکرده است. اخیرا تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو، و شینیا تاکاهاشی، مدیر اجرایی نینتندو، درباره‌ی ویژگی های جذابی که گیمر‌ها می‌توانند از این سرویس انتظار داشته باشند، صحبت کردند.

کیمیشیما در یک پرسش و پاسخ با سرمایه گذاران درباره‌ی انگیزه‌های نینتندو از سرویس آنلاین گفت:

ما سرویس آنلاین را به عنوان یک بخش از تلاش‌هایمان برای متنوع کردن بازی‌های خود، جذب گیمر‌های بیش‌تر و نحوه‌ی بازی کردن آن‌ها می‌بینیم. به همین خاطر ما منابع قابل توجهی را به سرویس های آنلاین اختصاص داده‌ایم، با این تفکر که ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این سرویس ارزش پرداخت کردن برای آن را داشته باشد.

نینتندو سوییچ

با توجه به این که نینتندو چگونه قصد دارد سرویس آنلاین پولی خود را جذاب جلوه دهد، کیمیشیما از محصولاتی که نینتندو در این سرویس عرضه می‌کند صحبت کرد. او امیدوار است که این موضوع برای گیمر ها جذاب باشد.

این موضوع کم‌تر درباره‌ی چگونگی کارکرد سرویس و بیش‌تر در مورد محصولاتی است که ما پیشنهاد می‌دهیم. گستردگی سرویس بستگی به میزان تقاضای مصرف‌کنندگان از پیشنهادات ما دارد.
لطفا به ما زمان بدهید تا اطلاعات بیش‌تری در مورد جزئیات سرویس اعلام کنیم. فکر می‌کنم که اطلاعیه‌ی ما جزئیات چگونگی محبوب سازی سرویس را به اشتراک خواهد گذاشت.

در نهایت تاکاهاشی خبر از ایده‌های بزرگی درباره‌ی این سرویس داد و گفت:

ما ایده‌هایی برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ برای وقتی که تبدیل به یک سرویس پولی خوب شود، داریم. بنابراین به نظر من اطلاعیه‌ی بعدی ما ارزش صبر کردن دارد.

سرویس‌های آنلاین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، هر دو ماهانه بازی‌های رایگان و تخفیف‌های ویژه‌ای در کنار مزایای دیگر ارائه می‌دهند. البته هر دوی آن ها سالانه مبلغ ۶۰ دلار را دریافت می‌کنند.
در مقایسه با نینتندو سوییچ که سالانه ۲۰ دلار دریافت خواهد کرد، باید دید نینتندو چگونه مشتریان خود را راضی خواهد کرد.


اگر طرفدار نینتندو هستید، نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟


منبع GAMESPOT
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده