نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

بازی ClusterTruck به نینتندو سوییچ راه می‌یابد

کمپانی تاینی‌بیلد گیمز در جریان لایو استریم اخیر خود اعلام کرد که به زودی بازی ClusterTruck را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌دهد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی تاینی بیلد گیمز در جریان لایو استریم اخیر خود که در آن شاهد معرفی چندین بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ بودیم، اعلام کرد که بازی پلتفرمر و شگفت‌انگیز ClusterTruck به نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بگوییم که بازی ClusterTruck یک بازی پلتفرمر مبتنی بر فیزیک است که در آن بازیکنان به منظور آزمایش عکس‌العمل و شکیبایی در صحنه‌های مختلف از یک کامیون به کامیون دیگر پرش می‌کنند. بازیکنان در این بازی نباید روی زمین بیفتند؛ زیرا در این صورت مراحل از ابتدا آغاز خواهند شد. بازیکنان بر اساس عملکرد خود امتیاز دریافت می‌کنند و هر یک از مراحل شامل مجموعه‌ای کامل از موانع است که کار اتمام هر مرحله را دشوار می‌کند.

در حال حاضر می‌دانیم که بازی ClusterTruck در ماه مارس (اسفند-فروردین) با قیمت ۱۴.۹۹ دلار منتشر خواهد شد. اگر نمی‌توانید تا آن زمان منتظر بمانید، باید بگوییم که این بازی هم‌اکنون در تعدادی از پلتفرم‌های دیگر نظیر ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، مک و لینوکس در دسترس است؛ اگرچه به نظر می‌رسد این بازی یکی از بازی‌های برجسته و بزرگی است که می‌توانیم در کنسول نینتندو سوییچ به تجربه آن بپردازیم. شما می‌توانید تریلر جدید نینتندو سوییچ بازی را در انتهای مطلب مشاهده کنید که گوشه‌ای از گیم‌پلی حیرت‌انگیز بازی را به تصویر می‌کشد.

در جریان لایو استریم کمپانی تاینی‌بیلد بازی‌های دیگری نظیر بازی The Final Station، بازی Streets of Rogue، بازی Hello Neighbor، بازی Punch Club و بازی Party Hard برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد که در سال جاری میلادی شاهد انتشار آنها خواهیم بود.

دانلود از وب‌سایت آپارات

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده