نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

تریلر داستانی Kingdom Come: Deliverance، زندگی پسر آهنگر را به تصویر می‌کشد

کمپانی دیپ سیلور تریلر داستانی جدیدی را از بازی نقش‌آفرینی و قرون وسطایی Kingdom Come: Deliverance منتشر کرد که نگاهی عمیق‌تر به شخصیت اصلی داستان می‌اندازد.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم کمپانی دیپ سیلور تریلر جدیدی از بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر ساخته که گوشه‌ای از داستان و شخصیت‌های این بازی نقش‌آفرینی را به تصویر می‌کشد. این تریلر نگاهی عمیق‌تر به گذشته شخصیت اصلی داستان یعنی هنری دارد که پس از کشته‌ شدن خانواده‌اش مسیر خود را برای رسیدن به رستگاری در منطقه بوهم (جمهوری چک کنونی و بخشی از اروپای مرکزی) آغاز می‌کند.

بازی Kingdom Come: Deliverance یک بازی اول شخص نقش‌ آفرینی قرون وسطایی است که تجربه‌ی یک ماجراجویی تازه در دنیای پهناور بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سیستم مبارزه‌ی بازی با همکاری کارشناسان هنر‌های رزمی بر پایه‌ی تکتیک‌های مبارزه در قرون وسطا طراحی شده است و این بازی اکنون با سرپرستی دنیل واورا، از خالقان مجموعه‌ی محبوب مافیا، مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. 

بازی Kingdom Come: Deliverance را به دلایل مختلف نظیر سیستم مبارزه پیچیده و کیفیت بصری باشکوه و چشم‌نواز به عنوان یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۸ می‌شناسیم اما مهم‌تر از همه، این بازی قصد دارد تا یک تجربه بسیار واقع‌گرایانه همراه با روایت دقیق تاریخی در قرون وسطا را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد که این موضوع در تریلر جدیدی که چند هفته پیش از بازی منتشر شد به وضوح قابل مشاهده است.

بازی Kingdom Come: Deliverance در تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن ماه) برای ایکس‌‌ باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر می‌شود و از کنسول پلی‌ استیشن 4 پرو نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تریلر داستانی جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده