// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

فروش نینتندو سوییچ از مرز ۱۳ میلیون دستگاه گذشت

در جریان جلسه ارائه گزارش مالی نینتندو، تاتسومی کیمیشیما اعلام کرد که فروش نینتندو سوییچ از مرز ۱۳ میلیون دستگاه عبور کرده است.

با توجه به اخبار کنسول‌های بازی و جلسه ارائه گزارش مالی کمپانی نینتندو که در راستای اهداف آینده این کمپانی برگزار شده بود، تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل کمپانی نینتندو، اطلاعاتی از عملکرد نینتندو سوییچ و آینده این کنسول را منتشر کرد.

از نظر فروش، فروش نینتندو سوییچ از مرز ۱۳ میلیون دستگاه عبور کرده که این رقم شامل فروش کنسول در آمریکای لاتین و بخش‌هایی از آسیا نمی‌شود. همچنین در مقام مقایسه، فروش سوییچ در آمریکا بیش‌تر از Wii در بازه مشابه، در اروپا برابر با Wii در بازه مشابه و در آسیا هم کم‌تر از Wii در بازه مشابه بوده است.

همچنین در ادامه مشخص شد که سرویس پولی آنلاین نینتندو سوییچ، از ماه سپتامبر ۲۰۱۸ راه اندازی خواهد شد و اطلاعات بیشتر، در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. ظاهرا نینتندو برای جذب کاربران به این سرویس، از محتویات جذابی استفاده کرده که متاسفانه جزئیات آن‌ها مشخص نشده است. در ادامه این جلسه توضیحاتی درمورد برنامه Labo داده و اعلام شد که این برنامه توانسته بزرگ‌تر از قبل شود و حال شینیا تاکاهاشی نیز به تیم توسعه برنامه Labo پیوسته است.

در کنار فروش نینتندو سوییچ، کنسول SNES Classic نیز فروش خوبی را تجربه کرده و مشخص شده است که این کنسول، توانسته ۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. درانتها، نینتندو اعلام کرد که با وجود موفقیت نینتندو سوییچ، قصد دارد به پشتیبانی خود از نینتندو 3DS ادامه داده و بازی‌های جدیدی برای این کنسول دستی در نظر گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده