نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰

شعله افکن ایلان ماسک احتمالا در بازی Borderlands 3 وجود خواهد داشت

به نظر می‌رسد بازی Borderlands 3 در میان سلاح‌هایش داری شعله افکن ایلان ماسک باشد.

در حالی که هنوز بازی بعدی Borderlands به طور رسمی معرفی نشده است، اما ما می‌دانیم که نسخه جدید این بازی در حال تولید است. در این میان رندی پیچفورد، مدیر عامل کمپانی گیرباکس (Gearbox) اخیرا در صفحه‌ی توییتر خود اشاره کرده که بازی بعدی Borderlands احتمالا شامل یک شعله‌افکن می‌شود که توسط ایلان ماسک، سرمایه‌گذار و میلیاردر طراحی و ساخته شده است.

بعد از اینکه ایلان ماسک در رابطه با این شعله‌افکن در توییتر خود صحبت کرد، پیچفورد از ایلان ماسک درخواست کرد که آن را به نسخه‌ی بعدی بازی Borderlands اضافه کند که ظاهرا ماسک هم مشکلی با این موضوع ندارد. اخیرا مشخص شده که این شعله‌افکن قرار است با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش برسد.

در سال ۲۰۱۶، پیچفورد اعلام کرده بود که نسخه‌ی جدید بازی Borderlands در حال توسعه است، اما لزوما این نسخه‌ Borderlands 3 نخواهد بود. با این حال، سال بعد پیچفورد در نمایشگاه GDC از تکنیک‌های جدید بازی‌سازی که ممکن است در بازی‌های آینده از جمله Borderlands 3 استفاده شوند رونمایی کرد. در سپتامبر سال ۲۰۱۷ (شهریورماه) پیچفورد بار دیگر در نمایشگاه PAX West به بازی Borderlands اشاره کرد و گفت حدود ۹۰ درصد تیم سازنده در حال کار روی پروژه‌ای هستند که اکثر طرفداران از تیم درخواست کرده بودند. کمپانی Take-Two Interactive (که مالک ناشر بازی بوردرلندز، شرکت توکی گیمز است) هم مدتی پیش اعلام کرد که قرار است بازی جدیدی از یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های شرکت 2K Games در سال مالی ۲۰۱۹ وارد بازار شود که شاید در اینجا منظور همان بازی Borderlands باشد. سال مالی ۲۰۱۹ از آوریل سال ۲۰۱۸ (فروردین ۹۷) شروع می‌شود و تا ماه مارس سال ۲۰۱۹ (فروردین‌ماه ۹۸) ادامه دارد و اگر چنین باشد، طرفداران می‌توانند در این بازه‌ی زمانی منتظر نسخه‌ جدیدی از بازی Borderlands باشند.

در سال ۲۰۱۷، استودیوی گیرباکس از بازی جدید شوتر اول شخص خود تحت نام Project 1v1 رونمایی کرد. این توسعه‌دهنده همچنان به حمایت و پشتیبانی از بازی Battleborn ادامه می‌دهد؛ هرچند که این بازی نتوانسته عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد و باید دید چه آینده‌ای در انتظار آن خواهد بود.

دانلود از آپارات 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده