نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه کالکتور بازی Axiom Verge در بریتانیا منتشر شد

به‌تازگی نسخه کالکتور بازی Axiom Verge با نام Multiverse Edition در بریتانیا در دسترس قرار گرفته است.

زمان زیادی از انتشار بازی Axiom Verge در تاریخ یازدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۴ (۳۱ مارس ۲۰۱۵) می‌گذرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به تازگی نسخه کالکتور بازی در بریتانیا در دسترس قرار گرفته است.

این نسخه که با نام Multiverse Edition شناخته می‌شود شامل بازی فیزیکی، یک کتاب هنری ۳۲ صفحه‌ای، یک پوستر دوطرفه با نقشه کامل مناطق بازی و مستند اختصاصی پنج ساعته از ساخت بازی به صورت بلوری است. اگر به تهیه نسخه نینتندو سوییچ بازی اقدام کنید، ساندترک‌های بازی را نیز دریافت خواهید کرد. همچنین اگر تمایلی به خرید نسخه Multiverse Edition ندارید، باید بگوییم که این بازی به صورت جداگانه برای پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز در دسترس است.

اگر در مورد بازی Axiom Verge اطلاع ندارید باید گفت که این بازی در طول پنج سال توسط توماس هپ مراحل توسعه را پشت سر گذاشته است و یک بازی اکشن ماجراجویی و اکتشافی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به مناطق مختلف سفر کنند و با باس‌های مختلف به مبارزه پرداخته و سلاح‌های جدیدی آزاد کنند.

Axiom Verge: Multiverse Edition

در حال حاضر بازی Axiom Verge در پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و نینتندو سوییچ در دسترس است و در اواخر سال ۲۰۱۸ به نینتندو Wii U نیز راه می‌یابد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده