نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

شخصیت Maiev Shadowsong به بازی Heroes of the Storm اضافه شد

کمپانی بلیزارد شخصیت Maiev Shadowsong را به‌عنوان کاراکتر جدید بازی Heroes of the Storm معرفی کرده است.

کمپانی بلیزارد معمولا به مرور زمان کاراکتر‌هایی از بازی‌های دیگر خودش را به بازی Heroes of the Storm اضافه می‌کند و حال در همین راستا، شخصیت Maiev Shadowsong که طرفداران بازی‌های Warcraft III: Frozen Throne و World of Warcraft با او آشنا هستند، به این بازی اضافه شده است. این شخصیت توانایی‌های خوبی در مبارزه نزدیک با دشمن دارد و می‌تواند به‌خوبی دشمنانش را از بین ببرد.

ویژگی اصلی این کاراکتر Vault of the Wardens نام دارد که هنگام استفاده از آن، این شخصیت با یک پرش بلند از ضربه دشمن جاخالی می‌دهد. در صورتی که بتوانید در زمان درست از این قابلیت استفاده کنید، قادر خواهید بود تا در برابر ضربه‌های قدرتمند هیرو‌های حریف جاخالی بدهید و باعث شوید ضربه آن‌ها هدر برود. از قابلیت‌های این قهرمان هم می‌توان به Fan of Knives اشاره کرد که هنگام استفاده از آن، این هیرو چاقو‌هایی را در مسیر مستقیم پرتاب می‌کند. اگر این چاقو‌ها همزمان به دو هیروی حریف برخورد کنند، میزان Cooldown این قابلیت برای استفاده بعدی به حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و به فاصله کم می‌توانید مجددا از آن استفاده کنید.

قابلیت بعدی این هیرو هم Umbral Bind است که باعث می‌شود ضربه‌ای که بلافاصله بعد از این قابلیت وارد می‌شود، Cleave Attack باشد. هیرو‌های دشمنی که مورد اصابت این ضربه قرار بگیرند، اسیر Maiev Shadowsong می‌شوند و حتی اگر اقدام به فرار هم کنند به عقب برگردانده می‌شوند. این قابلیت مخصوصا اگر سطح سلامتی هیروی دشمن پایین باشد شدیدا کشنده است و باعث می‌شود تا وی امکان فرار نداشته باشد و بتوانید راحت‌تر او را از پا دربیاورید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده