نویسنده: حسین سلیمی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

تریلر جدیدی از DLC بازی Stellaris با نام Apcalypce منتشر شد

استودیو پارادوکس اینتراکتیو با انتشار تریلری از بازی Stellaris: Apocalypse، تاریخ انتشار این بسته گسترش دهنده برای بازی را مشخص کرد.

استودیو پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) جدیدترین بسته الحاقی Stellaris: Apocalypse را در تاریخ ۳ اسفند ماه ( ۲۲ فوریه) منتشر خواهد شد. این بسته، روی گزینه جدید جنگی تمرکز دارد که جریان جنگ را به طور کلی تغییر می‌دهد. بازیکنان در بازی Stellaris: Apocalypse می‌توانند به روش‌های معمول و مشابه با بازی Stellaris، رویکرد مبارزه و اضافه کردن اسلحه‌های روز قیامت را افزایش می‌دهد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از سلاح‌هایی مانند Colossus کل یک سیاره را در عرض چند ثانیه از بین ببرند.  با استفاده از مکانیک جدید، بازیکنان می‌توانند از این سلاح‌ استفاده کنند و همان‌طور هم که درنظر گرفته شده، هدف از وجود این اسلحه‌ها، تخریب انبوه یا به عنوان عاملی بازدارنده برای جناح حریف می‌توان به کار برود.

این بازی همچنین کشتی جنگی جدیدی از کلاس تایتان، که از بزرگ‌ترین کشتیهای Stellaris به شمار می‌رود خواهد داشت و بازیکنان قادر خواهند بود تا هدایت ناوگان را بر عهده بگیرند و به هر واحد تحت فرمان خود پاداش بدهند. علاوه بر این، یک جناح جدید و البته متفاوت به نام Marauders قرار است در این بسته الحاقی اضافه شود. آنها مردمانی چادرنشین هستند که در حاشیه زندگی میکنند و به تمدنها حمله می‌کنند. درنهایت، برای کسانی که یک رویکردی دیپلماتیک را ترجیح می‌دهند و زیاد اهل مبارزه نیستند، ویژگی‌های غیر خشنونت‌آمیز جدیدی مانند مزایای جدید صعود و حقوق مدنی را ارائه می‌کند، در حالی که این بسته گسترش دهنده بیشتر بر روی تخریب کامل تمرکز دارد تا انتخاب‌های بیشتری برای بازیکنان در دسترس قرار بگیرد.

تریلر Stellaris: Apocalypse را می توانید در زیر مشاهده کنید. این بازی در تاریخ (۳ اسفند ماه) ۲۲ فوریه به صورت انحصاری برای پی‌سی منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده