نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Arms دیگر محتویات جدیدی دریافت نخواهد کرد

طبق اعلام نینتندو، از این پس شاهد انتشار محتویات جدیدی برای بازی Arms نخواهیم بود.

Arms یکی از اولین بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو سوییچ بود که با بهره بردن از خصوصیات سخت‌افزاری و کنترلر‌های خاص این کنسول، تجربه‌ای متفاوت از یک بازی مبارزه‌ ای را ارائه می‌کرد. نینتندو پس از انتشار این بازی، با محتویات جدیدی از آن پشتیبانی کرد. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کوسوکه یابوکی، سازنده بازی، به سایت یوروگیمر اعلام کرده که بازی Arms دیگر محتویات جدیدی دریافت نخواهد کرد. وی در این مورد گفت:

ما پس از انتشار بازی، محتویات جدیدی زیادی برای آن ارائه کردیم؛ محتویاتی مثل پنج شخصیت جدید، دوازده ARMS جدید و همچنین حالت‌های بازی جدید که باعث بهبود تجربه کلی بازی شدند. برای آینده این بازی هم یک سری رویداد خاص در نظر گرفته‌ایم و همچنین مشکلات جزئی در تعادل بازی و باگ‌ها را هم با انتشار آپدیت‌های کوچک رفع خواهیم کرد اما دیگر برنامه‌ای برای انتشار آپدیتی بزرگ برای بازی نداریم.

ما از زمان انتشار بازی تا به امروز، تلاش زیادی برای رساندن بازی به یک تعادل ایده‌آل کردیم و خب در حال حاضر، بازی به چنین جایگاهی رسیده و شاهد بالانس خیلی خوبی در آن هستیم که این مساله، باعث می‌شود مبارزاتی عادلانه را در بازی تجربه کنیم. از این پس هم برنامه‌های ما در همین راستا خواهند بود و سعی می‌کنیم تعادل بازی را حتی از حالت فعلی نیز بهتر کنیم و امیدواریم که طرفداران، بتوانند برای سال‌های طولانی از تجربه Arms لذت ببرند.

بازی Arms در بررسی زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرده بود. نظر شما در مورد منتشر نشدن محتویات جدید برای این بازی چیست؟


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده