// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

فصل پنجم بازی For Honor این ماه در دسترس قرار خواهد گرفت

یوبیسافت اعلام کرد که فصل پنجم بازی For Honor در ماه فوریه آغاز خواهد شد و بالاخره سرورهای اختصاصی بازی نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی For Honor) اعلام کرد که فصل پنجم این بازی با نام Age of Wolves در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه (۱۵ فوریه) روی کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

فصل پنجم از طریق یک آپدیت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد و تیم سازنده اعلام کرده هدف این فصل، بهبود کیفیت بازی است. این بهبودها شامل به تعادل رساندن قهرمان‌ها، سیستم Matchmaking و اتصال بازیکنان به سرورهای بازی، سیستم مبارزات بازی و شخصی‌سازی جدید قهرمان‌ها می‌شود. در بخش آپدیت قهرمان‌ها، شاهد تغییراتی روی پنج قهرمان Kensei ،Conqueror ،Highlander ،Berserker و Nobushi خواهیم بود.

دو قهرمان Kensei و Conqueror حرکات و انیمیشن‌های جدیدی را دریافت خواهند کرد و سه قهرمان دیگر، از نظر عملکرد و قدرت به تعادل خواهند رسید. البته یوبی‌سافت اعلام کرده که سایر قهرمان‌ها نیز در جریان این فصل امکان دارد با تغییراتی روبه‌رو شوند. جدای از موارد ذکر شده، در فصل پنجم بازی For Honor شاهد اضافه شدن سه بخش تمرینی جدید خواهیم بود.

در دو بخش Apprentice Trials و Warriors Trials که برای تازه‌کارها تدارک دیده شده، می‌توانید تکنیک‌ها و حرکات مختلف و پیچیده بازی را تمرین کنید. این در حالی است که حالت تمرینی The Arena برای اشخاصی است که قصد دارند جلوی قهرمان‌های مختلف بازی، سیستم استراتژی مبارزه‌ای جدید خود را آزمایش کنند. در انتها مشخص شد که در فصل پنجم، شاهد در دسترس قرار گرفتن سرورهای اختصاصی بازی نیز هستیم. به‌واسطه سرورهای اختصاصی، شاهد سیستم Matchmaking بهتر خواهیم بود و قطعا پینگ اتصال بازیکنان نیز بهبود می‌یابد.

از دیگر ویژگی‌های فصل پنجم می‌توان به اضافه شدن آیتم افزایش XP اشاره کرد که از طریق Salvage می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در ادامه می‌توانید ویدیوی فصل پنجم را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده