نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

بازی South Park: The Stick of Truth برای کنسول های نسل هشتمی عرضه خواهد شد

طبق اعلام کمپانی یوبیسافت، نسخه فیزیکی بازی South Park: The Stick of Truth برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

هفته گذشته شایعات زیادی پیرامون بازی South Park: The Stick of Truth به راه افتاده بود که بالاخره کمپانی یوبی سافت با انتشار رسمی خبر انتشار نسخه فیزیکی این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی به این شایعات خاتمه داد. 

طبق اعلام این کمپانی نسخه فیزیکی بازی South Park: The Stick of Truth در تاریخ ۲۴ بهمن‌ماه (۱۳ فوریه) و با قیمت سی دلار در اختیار دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس‌ وان قرار می‌گیرد. اگرچه بازی South Park: The Stick of Truth پیش از این برای آن دسته از کاربرانی که بازی South Park: The Fractured But Whole را پیش خرید کرده بودند به صورت دیجیتالی در دسترس بود، اما این اولین بار است که این نسخه از بازی به صورت فیزیکی و به‌تنهایی برای کنسول‌های نسل هشتمی ارائه می‌شود.

بازی South Park: The Stick of Truth اولین بار در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۹۲ (۴ مارس ۲۰۱۴) برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 و نیز کامپیوتر عرضه شده بود. این بازی که یک بازی نقش آفرینی بود، با همکاری دو استودیو Obsidian Entertainment و نیز South Park Digital Studios ساخته شده بود. در این بازی بازیکنان کنترل بچه‌ای تازه‌وارد در شهر کلرادو را بر عهده می‌گیرند که قرار است در راه پیدا کردن چوبِ حقیقت، درگیر نبردی حماسی با انسان‌ها و جادوگران شود. 

اگر به‌دنبال اطلاعات بیش‌تر و آشنایی با فضای بازی‌های ساوث پارک هستید، می‌توانید بررسی بازی South Park: The Fractured But Whole را از اینجا بخوانید. برای اطلاعات بیش‌تر نیز می‌توانید به صفحه این بازی در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده