// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی The Banner Saga 3 زودتر از موعد منتشر می‌شود

استودیو Stoic Games با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی The Banner Saga 3 زودتر از تاریخی که قبلا اعلام شده بود به دست کاربران می‌رسد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو استویک گیمز (Stoic Games) اعلام کرد که پروژه جدید آنها یعنی بازی The Banner Saga 3 تابستان ۹۷ منتشر می‌شود. بازی مذکور برای عرضه در دی ماه ۹۷ برنامه‌ریزی شده بود که حال سازندگان از عرضه زودتر آن خبر داده‌اند.

بازی The Banner Saga 3 سومین نسخه از مجموعه تحسین شده The Banner Saga است که در استودیو استویک توسعه یافته است. بازی مذکور با روایت غنی در سبک نقش‌آفرینی و استراتژی نوبتی طراحی شده است که وقایع آن در دنیای وایکینگ‌ها اتفاق می‌افتند. بازی یاد شده در زمستان سال گذشته در کمپین کیک‌استارتر توانست بودجه توسعه خود را از سوی حامیان و طرفداران جمع‌آوری کند. سازندگان مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را برای توسعه این بازی در نظر گرفته بودند که توانستند دو برابر مبلغ مشخص شده را از سوی طرفداران جمع‌آوری کنند. در ادامه می‌توانید تریلر کیک‌استارتر بازی The Banner Saga 3 را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان به مناسبت مشخص شدن تاریخ عرضه جدید، اولین تریلر از ویدیو‌هایی را که قرار است تا عرضه بازی منتشر کنند با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند که کاراکتر‌های مهم بازی The Banner Saga 3 را به معرض نمایش قرار می‌دهد. در این ویدیو می‌توانید به وارل لویالیست و فاسولت نگاهی بیاندازید. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را تماشا کنید که به نظر می‌رسد اطلاعاتی از دو نسخه اول بازی نیز برملا می‌کند و اگر نسخه‌های پیشین Banner Saga را تجربه نکرده‌اید، تماشا کردن آن پیشنهاد نمی‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه بر اطلاعات منتشر شده، سازندگان اعلام کردند که آستین وینتوری، آهنگ‌ساز نسخه پیشین بازی The Banner Saga و بازی Abzu که برنده جایزه نیز شده است، قرار است هفته جاری روز جمعه استریمی برگزار کند. در این برنامه ویدیویی اینترنتی، آهنگساز مذکور قرار است روند ضبط ارکسترال و موسیقی بازی The Banner Saga 3 را که در شهر لندن صورت می‌گیرد، با مخاطبان در میان بگذارد. برای تماشا کردن این استریم می‌توانید حساب کاربری توییتر استودیو استویک را دنبال کنید تا از زمان دقیق آن با خبر شوید.

در حال حاضر بازی The Banner Saga 3 برای انتشار روی پلتفرم‌های و  پی سی و مک  برنامه‌ریزی شده است اما گفتنی است که نسخه‌های پیشین این بازی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و دستگاه‌های موبایل نیز پورت شده است و احتمال می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی سازندگان پلتفرم‌های دیگر را نیز برای آن تایید کنند.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی The Banner Sagas 3 در زومجی مراجعه کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده