// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Wulverblade به زودی برای سه پلتفرم اصلی منتشر می‌شود

تا یک هفته دیگر بازی Wulverblade، انحصاری سوییچ، برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت و همین‌طور کامپیوتر منتشر می‌شود.

بازی Wulverblade یکی از آثار مهم استودیو دارک ویند مدیا (Darkwind Media) به شمار می‌رود که برای مدت ۶ سال در حال توسعه بود و با اینکه ابتدا قرار بود این اثر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود، اما سرانجام در ۲۰ مهر امسال بازی به طور انحصاری روی نینتندو سوییچ منتشر شد و نقدهای نسبتا مثبتی هم دریافت کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده Wulverblade طبق مصاحبه‌ای اعلام کرد که روز ۱۱ بهمن‌ماه این بازی برای دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت و همچنین پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد و این نسخه قرار است روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و همچنین یک سیستم رتبه‌بندی آنلاین نیز به آن اضافه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که این تغییرات روی نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز اعمال می‌شود یا نه.

بازی Wulverblade اثری در سبک Beat’em up است که شما را در نقش شخصیت‌های بربر قرار می‌دهد که برای پس گرفتن سرزمین خود با امپراطوری روم مبارزه می‌کنند. بازی گرافیکی ۲.۵ بعدی دارد و گیم‌پلی آن نیز به‌صورت اکشن است که با سلاح‌های سرد و متنوعی مثل تبر و گرز باید با دشمنان زیادی که از هر طرف به شما هجوم می‌آورند، مبارزه کنید. در زیر می‌توانید تریلر این بازی برای پلتفرم‌های جدید را نیز مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده