// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire به‌ صورت فیزیکی هم عرضه خواهد شد

کمپانی THQ Nordic وظیفه انتشار نسخه فیزیکی بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire را برعهده خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی THQ Nordic امروز اعلام کرد که با شرکت ورسوس ایول، ناشر بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire، برای عرضه فیزیکی این اثر به توافق رسیده است. این بازی که فعلا فقط نسخه کامپیوتر آن تایید شده است، در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و سازندگان امیدوارند که بتوانند موفقیت نسخه قبلی را بار دیگر تکرار کنند.

بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire تاکنون ۴.۴ میلیون دلار سرمایه از طریق کمپین خود در سایت Fig به‌دست آورده است. نسخه اول این اثر که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، توانست بیش از ۷۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد و با توجه به نقدهای مثبتی که دریافت کرده بود، سازندگان را مجاب کرد تا نسخه کنسولی بازی را نیز عرضه کنند. نسخه جدید بازی نیز کماکان به سبک نقش‌ آفرینی ایزومتریک وفادار خواهد بود.

Pillars of Eternity 2: Deadfire

حال THQ Nordic قرار است انتشار نسخه فیزیکی این اثر را (به جز ورژن کره‌ای بازی) برعهده بگیرد و استیو اسکالانته، مدیرکل کمپانی Versus Evil در این باره می‌گوید:

وقتی که ما کار ساخت بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire را با استودیو Obsidian آغاز کردیم، می‌دانستیم که باید مطمئن شویم محصول فیزیکی ما نیز از نظر کیفی هم‌سطح با این بازی نقش‌آفرینی باشد.

مشارکت با کمپانی THQ Nordic علاوه بر این که باعث شد با یک تیم پرشور نسبت به محصول نهایی آشنا شویم، موجب شد تا گروهی را بیابیم که توزیع و پخش نسخه فیزیکی بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire را نیز برای ما به ارمغان بیاورد.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده