نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

دلیل عرضه نشدن بازی Monster Hunter World برای نینتندو سوییچ

با اینکه فقط چند روز به عرضه بازی Monster Hunter World باقی مانده، کمپانی کپکام برنامه‌ای برای عرضه نسخه نینتندو سوییچ این بازی ندارد.

بازی Monster Hunter World سه روز دیگر برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد؛ در حالی که نسخه پی سی این بازی قرار است اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شود. در همین راستا، کپکام، ناشر و سازنده بازی Monster Hunter World اعلام کرده است که برنامه‌ای برای عرضه این بازی جهان باز روی کنسول نینتندو سوییچ ندارد. با این حال، کانامه فوجیئوکا و یویا توکودا، کارگردانان بازی Monster Hunter World، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت آی‌جی‌ان، توضیح داده‌اند که چرا این بازی را برای کنسول هیبریدی نینتندو آماده نکرده‌اند. این دو کارگردان در گفتگو با IGN اظهار داشتند:

ما در حال حاضر برنامه‌ای برای [نسخه] سوییچ Monster Hunter World نداریم. یک دلیل آن به این خاطر است که این بازی حدود چهار سال در دست توسعه بوده است و در آن زمان مجبور بودیم سخت‌افزاری را که قرار است روی آن کار کنیم انتخاب کنیم و تصمیم گرفتیم از کنسول‌های قدرتمند موجود، یعنی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان که در آن زمان در دسترس بودند، استفاده کنیم. بنابراین این تصمیم قبل از آنکه نینتندو سوییچ معرفی یا عرضه شود، گرفته شد. 

این نیز به این دلیل است که ما برای هر اثری که می‌سازیم بهترین سخت‌افزاری را که با ایده ما مطابقت دارد انتخاب می‌کنیم. در کل، ما همه‌ی کنسول‌ها را در نظر نمی‌گیریم. این مسئله بیشتر به شکل این است که: «اگر ما بخواهیم طرح چنین بازی‌ای را پیاده کنیم، بهترین بستر برای پیاده‌سازی آن چیست؟» برای این بازی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مناسب‌ترین گزینه برای ما بودند.

بازی Monster Hunter World در جمعه‌ای که پیش رو است، مصادف با تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. هشداری که در مورد این بازی داده شده این است که این بازی به یک بسته بروزرسانی بسیار مهم نیاز دارد که شما بدون آن نمی‌توانید آن را در حالت آنلاین تجربه کنید. همچنین آپدیت 1.01 این بازی حدود ۸۱۵ مگابایت حجم خواهد داشت؛ هرچند که حجم دقیق این بازی در کنسول‌ها متفاوت خواهد بود و بستگی به پلتفرمی دارد که شما در آن، بازی Monster Hunter World را تجربه خواهید کرد. مهم‌تر از همه، این بروزرسانی ویژگی‌‌هایی مانند بخش چندنفره بازی و ماموریت‌ها و همچنین سرویس‌هایی مانند سیستم چت آنلاین و دیگر ویژگی‌های آنلاین را به بازی Monster Hunter World اضافه می‌کند. با این حال اگر شما محتوای نام برده‌شده را نصب نکنید، نمی‌توانید با بازیکنان دیگر به صورت آنلاین بازی کنید و از بخش چندنفره بازی لذت ببرید و حتی قادر نخواهید بود محتویات اضافی مربوط به این بازی را دانلود کنید. در عین حال، اولین بروزرسانی بزرگ مربوط به بازی Monster Hunter World در اوایل بهار عرضه خواهد شد که هیولایی به نام Deviljho را به این بازی اضافه می‌کند. علاوه بر این، Capcom اعلام کرده که یک ست Armor شخصیت مگامن نیز برای Palico، همراه بازیکنان در بازی، در نظر گرفته شده و یک محتوای ویژه هم برای بازیکنان Horizon: Zero Dawn در دسترس خواهد بود.

نسخه ویژه بازی Monster Hunter نیز برای پلی استیشن پرو در راه است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بازی Monster Hunter World از اینجا خبرهای مرتبط به این بازی را بررسی کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده