// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Tower of Time در ماه آوریل از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود

استودیو ایونت هورایزن اعلام کرده که در ماه آوریل سال جاری، بازی نقش آفرینی Tower of Time از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد.

بازی Tower of Time، یک اثر نقش آفرینی کلاسیک است که هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام، برای کاربران استیم در دسترس است و قصد دارد، دنیای جدیدی از بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک را ارائه دهد. در جریان بازی Tower of Time شما در یک برج شوم قرار گرفته و به‌همراه گروه‌تان، باید سرنوشت خود را در این برج رقم بزنید.

بازی Tower of Time مدتی است که در حال توسعه بوده و در ابتدا قرار بود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت رسمی عرضه شود که این امکان برای تیم سازنده مقدور نشد. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو ایونت هورایزن (Event Horizon، سازنده بازی Tower of TIme) اعلام کرده که این بازی در ماه آوریل به صورت رسمی روی کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بازی Tower of Time، از نظر مدت زمان بازی، حدود ۳۰ ساعت بازیکن را سرگرم خواهد کرد و ۱۰۰ نوع دشمن مختلف را در خود جای داده تا بازیکنان در طول مبارزات به هیچ‌وجه احساس یکنواختی نکنند و از طرفی بخش ارتقای Tower of Time که از سیستم درختی پشتیبانی می‌کند، دارای ۵۰۰ آپگرید در بخش‌های مختلف است.

نکته‌ی جالب بازی نقش آفرینی Tower of Time، سیستمی به نام Arrow Time است که استودیو ایونت هورایزن، آن را همان Bullet Time در بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک می‌‌داند. در جریان این سیستم شما می‌توانید مبارزات را از نظر زمان آهسته یا نگه دارید تا بتوانید تغییرات و استراتژی‌های مورد نظر خود را اعمال کنید. البته بازی‌هایی نظیر بازی Neverwinter Nights و بازی Pillars of Eternity نیز از سیستم Pause کردن مبارزات و اعمال استراتژی برخوردار هستند ولی Arrow Time، از نظر تکنیکی و همزمانی، تعادل بیشتری دارد.

از دیگر نکات جالب بازی Tower of Time می‌توان به سیستم بالا بردن سطح شخصیت‌های بازی اشاره کرد که همانند بازی‌های سبک نقش آفرینی، از طریق دریافت XP انجام نمی‌شود بلکه بازیکنان با یادگیری دانش‌های باستان، می‌توانند مهارت‌های جدیدی کسب کرده و خود را لول‌آپ کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به بازی Tower of Time را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده