نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

احتمال عرضه South Park: The Fractured But Whole برای نینتندو سوییچ

بر اساس فهرست بازی‌های یک خرده فروشی، به نظر می‌رسد بازی South Park: The Fractured But Whole برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

یکی از بازی‌های سال ۲۰۱۷ یوبی سافت که با استقبال خوبی نیز مواجه شد، بازی South Park: The Fractured But Whole، بازی جدید این استودیوی فرانسوی بود که بر اساس انیمیشن فوق‌العاده محبوب ساوت‌پارک ساخته شده بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد این بازی به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

یک خرده‌فروش استرالیایی به نام Sanity، بازی جدید ساوت‌پارک را در فهرست بازی‌های نینتندو سوییچ قرار داده است و در زیر آن عبارت «به‌زودی» را نوشته است. این خرده‌فروشی مدعی شده است که بازی در تاریخ ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) برای کنسول جدید نینتندو عرضه خواهد شد. با اینکه ممکن است تاریخ عرضه بازی دقیق نباشد، اما همین مساله که این خرده‌فروشی بازی را در فهرست بازی‌های نینتندو سوییچ قرار داده است، احتمال عرضه South Park: The Fractured But Whole برای نینتندو سوییچ را بسیار زیاد می‌کند.

از طرف دیگر، Ubisoft سابقه دیرینه‌ای در پورت کردن بازی‌های مختلف خود برای پلتفرم‌های دیگر دارد. یکی دیگر از نکاتی که باعث می‌شود این شایعه صحت داشته باشد، موتوری است که ساوت‌پارک با آن ساخته شده است. یوبیسافت برای ساخت این بازی، از موتور اسنودراپ استفاده کرده است. این موتور پیش از این برای ساخت بازی انحصاری نینتندو سوییچ یعنی Mario + Rabbids Kingdom Battle نیز استفاده شده بود و به همین دلیل پورت کردن بازی روی کنسول قابل حمل نینتندو، به نظر کار آسانی می‌رسد.

بازی South Park Fractured But Whole را می‌توان یکی از بازی‌های موفق سال گذشته یوبی‌سافت برشمرد. این بازی، در بررسی زومجی موفق شد نمره بسیار خوب ۸.۵ را دریافت کند. افشین پیروزی در نقد خود از بازی نوشت:

اصلی‌ترین نقطه قوت بازی South Park: The Fractured but Whole، انتقال درست حس و حال مجموعه ساوت پارک به مخاطب است و در این بازی هم همان طنز بزرگسالانه و خاص انیمیشن‌ها را شاهد هستیم و از طرف دیگر بازی داستان خیلی خوبی هم روایت می‌کند و با گیم‌پلی خوبش، می‌تواند مخاطب را برای تقریبا ۱۵ ساعت سرگرم کند.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده