// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

آپدیت ایکس باکس وان ایکس بازی Forza Horizon 3 منتشر شد

کمپانی مایکروسافت آپدیت جدیدی برای بازی Forza Horizon 3 منتشر کرده است که مربوط به نسخه ایکس باکس وان ایکس است.

کنسول Xbox One X که در واقع نسخه ارتقا‌یافته کنسول نسل هشتمی کمپانی Microsoft یعنی کنسول Xbox One بوده و لقب «قوی‌ترین کنسول تاریخ» را یدک می‌کشد، از زمان عرضه در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۶ آبان) مورد توجه خیل عظیمی از بازیکنان قرار گرفته است. کمپانی‌ها و استودیو‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی نیز با ارائه آپدیت برای بازی‌های مختلف پشتیبانی خود را از این کنسول نشان داده‌اند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نهمین بازی سری Forza که با نام بازی Forza Horizon 3 شناخته می‌شود، به جمع بیش از ۱۰۰ بازی که از قدرت بالای کنسول ایکس باکس وان ایکس استفاده می‌کنند، اضافه شده است.

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که بازی Forza Horizon 3 و بسته‌های الحاقی Hot Wheels و Blizzard Mountain روی کنسول ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن «4K واقعی» قابل تجربه هستند. همچنین به‌واسطه بروزرسانی جدید، بازی مذکور از «بازتاب و کیفیت سایه‌های بهبود یافته بهره می‌برد» و «جزئیات بافت‌های جاده و سطوح ناهموار افزایش یافته است». رالف فولتن، کارگردان خلاق بازی Forza Horizon 3 در رابطه با آپدیت ایکس باکس وان ایکس این بازی گفته است:

بهبود‌های انجام شده مربوط به جلوه‌های بصری بازی هستند. ما می‌دانیم که طرفداران بازی به کیفیت بالای تصاویر اهمیت می‌دهند، به همین دلیل از این فرصت برای ارائه آنچه که بازیکنان خواهان آن هستند، در قالب آپدیت ایکس باکس وان استفاده کرده‌ایم. به جز ارتقا‌هایی که به‌واسطه رزولوشن 4K واقعی محقق می‌شود، ما موارد مختلفی را بهبود بخشیده‌ایم که حقیقتا از کیفیت بالای آن بهره می‌برند. بازتاب‌ها شفاف‌تر و واضح‌تر، سایه‌های محیطی پیشرفت کرده و بهتر ایجاد می‌شوند، کیفیت موشن بلور افزایش یافته که به‌واسطه آن تجربه بازی روان‌تر از قبل شده و به دلیل بهتر شدن فیلتر کردن بافت (Anisotropic Filtering)، جزئیات قابل مشاهده در تکسچر‌های محیطی به خصوص در جاده‌ها، ارتقا یافته است.

برای شخص من، بزرگترین پیشرفت بازی Forza Horizon 3، ترکیب رزولوشن 4K و فناوری HDR است که مشخصا در آسمان‌های پویای بازی قابل مشاهده است. در هر بخش از بازی، آسمان نقش مهمی را ایفا کرده که تاثیر بسزایی روی حس و حال بازی دارد و بهبود‌هایی که ما در بازتاب‌ها و سایه‌ها انجام داده‌ایم، به عنوان مکمل آن عمل می‌کنند.

بازی Forza Horizon 3، محصول مشترک کمپانی مایکروسافت و استودیو Playground Games (پلی گراند گیمز) در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۶ (۶ مهر ۱۳۹۵) روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان عرضه شد. در کنار این بازی، بازی‌های متعدد دیگری نیز آپدیت ایکس باکس وان ایکس را دریافت کرده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به The Witcher 3: Wild Hunt ،Titanfall 2 ،Wolfenstein II: The New Colossus و Middle-earth: Shadow of War اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده