// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

احتمال بازگشت سری بازی‌های NBA Jam در سال جاری میلادی

تیم کیتزرو در مصاحبه‌ای که با گیم‌اینفورمر داشته از احیای سری بازی‌های NBA Jam با همکاری مایکروسافت خبر داده است.

اخیرا اطلاعاتی منتشر شده است که حاکی از بازگشت سری بازی‌ NBA Jam است. تیم کیتزرو (Tim Kitzrow) برنامه‌هایی برای روز NBA Jam Day که در واقع جشن ۲۵ سالگی مجموعه NBA Jam محسوب می‌شود، در نظر گرفته است و قرار است اطلاعاتی از این مجموعه را با کاربران در میان بگذارد و از جزئيات برنامه آینده خود برای این سری رونمایی کند.

کیتزرو با صحبتی که با شبکه ESPN داشت اعلام کرد که در حال مذاکره با مایکروسافت است تا بتواند حیاتی دوباره به این سری ببخشد. وی در این باره گفت:

در حال حاضر از جزئیات این برنامه نمی‌توانم صحبت کنم، اما با اطمینان می‌توانم بگویم که برنامه‌هایی برای جشن ۲۵ سالگی این سری داریم. امیدوار هستم که بتوانیم با برنامه‌های خود حیاتی دوباره به ریشه‌های اصلی این بازی ببخشیم.

گفتنی است کیتزرو باید مذاکره‌ای با کمپانی EA نیز داشته باشد؛ چرا که این کمپانی حق امتیاز این سری را در اختیار دارد و همچنین در سال ۲۰۱۰ نیز فعالیت‌هایی در این راستا داشته است. احتمال می‌رود که کیتزرو در حال حاضر با مایکل جردن نیز همکا‌ری‌ کند؛ از آنجا که به نقل از خالق اصلی بازی NBA Jam یعنی مارک تورمل، نسخه‌های آرکید و ویژه‌ای از این بازی برای جردن، گری پیتون و کن گریفی توسعه یافته و به دست آنها رسیده است. در مصاحبه‌ای که کیتزرو با Shacknews داشت، گفت که در حال بررسی نسخه ویژه یاد شده است که بتواند آن را دوباره عرضه کند.

امیدوار هستم که بتوانم پروسه‌های قانونی بازنشر نسخه ویژه و آرکید NBA Jam را پشت سر بگذارم و آن را برای جشن ۲۵ سالگی این مجموعه آماده کنم.

در ادامه می‌توانید برنامه ۱۵ دقیقه‌ای سایت گیم‌اینفورمر را که با نام The Game Informer Show شناخته می‌شود تماشا کنید و از صحبت‌های تیم کیتزرو پیرامون گذشته سری بازی‌های NBA Jam باخبر شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

NBA Jam یک بازی ویدیویی ورزشی است که در سال ۱۹۹۳ به دست کمپانی Midway برای دستگاه‌های آرکید عرضه شد که در آن، کاربران یک مسابقه بسکتبال دو در مقابل دو نفر را تجربه می‌کردند و این بازی در آن زمان با گرافیک ویژه خود و قابلیت اسلم دانک کردن توانست محبوبیت خاصی را برای خود فراهم کند. بازی مذکور پس از عرضه برای دستگاه‌های آرکید توانست به پلتفرم‌های دیگر همچون سوپر نینتندو، سگا جنسیس، گیم بوی، گیم گیر و سگا سی دی راه پیدا کند.

نظرات خود را در مورد بازگشت سری قدیمی NBA Jam با زومجی در میان بگذارید.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده