// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

فروش شگفت انگیز بازی Super Meat Boy روی نینتندو سوییچ در روز اول انتشار

با توجه به توییت تیم میت، سازنده بازی Super Meat Boy، این بازی توانسته فروش خوبی را روی نینتندو سوییچ تجربه کند.

قبل از اینکه بازی‌ها و برنامه‌های مستقل بتوانند به‌عنوان یک ترند در بازار جهانی خود را به‌نمایش بگذارند، بازی Super Meat Boy با عرضه روی کنسول‌ ایکس باکس 360 توانست به اثری جذاب و فوق‌العاده محبوب تبدیل شود. بازی Super Meat Boy از طریق سرویس ایکس باکس لایو آرکید روی Xbox 360 منتشر شد و در ماه‌های ابتدایی خود توانست بیش از ۱۰۰ هزار بازیکن را به خود جذب کند. حال به‌نظر می‌رسد پس از گذشت هشت سال نینتندو سوییچ توانسته بار دیگر این موفقیت را برای Super Meat Boy و تیم سازنده رقم بزند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تیم میت (Team Meat، سازنده بازی Super Meat Boy) در توییتر خود اعلام کرده که فروش روز اول بازی Super Meat Boy روی نینتندو سوییچ به طرز شگفت‌انگیزی به فروش بازی روی ایکس‌باکس 360 نزدیک شده است.

فروش روز اول Super Meat Boy روی نینتندو سوییچ به طرز شگفت‌انگیزی به اولین عرضه بازی روی ایکس‌باکس 360 در سال ۲۰۱۰ نزدیک شده است.

البته تیم سازنده اطلاعات دقیقی از میزان فروش بازی ارائه نکرده است، ولی اعلام کرده که نینتندو سوییچ در حال حاضر بهترین پلتفرم برای بازی‌های مستقل است.

من امیدوارم این روند پیدا کند. اما هر بازار با هجوم محصولات متعدد اگر درست مراقبت نشود، دچار مشکل خواهد شد.

جدای از موارد ذکر شده، استودیو تیم میت در گذشته بار دیگر نسخه فیزیکی بازی را برای نینتندو سوییچ تایید کرده بود که کاربران علاقه‌مند به خرید بازی‌های فیزیکی، بتوانند بازی مورد علاقه خود را در قالب یک نسخه فیزیکی خریداری کنند. در انتها مشخص شد که استودیو Team Meat در حال توسعه حالت Race Mode برای کاربران کامپیوتر است. این حالت به شما اجازه می‌دهد که به صورت اسپلیت اسکرین، بازی کنید. این حالت فعلا به صورت انحصاری برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده