نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۷

آپدیت بازی Overwatch پوشش‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند

بلیزارد جدید‌ترین آپدیت بازی Overwatch را منتشر کرده که ضمن رفع برخی مشکلات آن، پوشش‌های جدیدی هم به بازی اضافه می‌کند.

در حالی که زمان زیادی تا آغاز لیگ بازی Overwatch باقی نمانده، بلیزارد در آخرین اخبار بازی، آپدیت جدیدی برای این بازی منتشر کرده که یک سری پوشش (Skin) با طرح تیم‌های این لیگ به بازی اضافه می‌کند و علاوه بر آن، یک سری از مشکلات بازی را نیز رفع می‌کند.

این آپدیت اکنون روی هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شده و پوشش‌هایی که با آن به بازی اضافه شده‌اند، یک تفاوت اساسی با تمامی اسکین‌های قبلی بازی دارند؛ به این صورت که این پوشش‌ها را نمی‌توان در لوت باکس‌های رایج بازی پیدا کرد و تنها با League Tokens قادر به خریداری آن‌ها هستید. League Token‌ها هم خود با پول واقعی قابل خرید هستند و هر ۱۰۰ League Token برابر با ۵ دلار قیمت دارد و باندل دو هزار و ۶۰۰ League Tokens هم با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

هر اسکین جدید بازی صد League Tokens قیمت دارد که می‌توان گفت یعنی هر پوشش ۵ دلار قیمت دارد. البته با ورود به بازی تا تاریخ ۲۴ بهمن، صد League Tokens به صورت رایگان دریافت می‌کنید و می‌توانید با آن، یک پوشش برای شخصیت دلخواه‌تان بخرید. نکته جالب اینکه خرید تمامی پوشش‌های جدید بازی چیزی در حدود ۱۲۰۰ دلار خرج خواهد داشت!

اما علاوه بر اضافه شدن پوشش‌های جدید به بازی، آپدیت جدید Overwatch تغییرات دیگری هم در آن اعمال می‌کند؛ برای مثال قابلیت‌های Orbs of Discord و Harmony شخصیت Zenyatta از این پس درجه سلامتی دشمن را نشان خواهند داد یا از این پس در منوی اصلی بازی، شاهد قسمتی به نام اورواچ لیگ خواهیم بود که بازی‌های این مسابقات را استریم خواهد کرد. تغییر دیگر بازی هم امکان تغییر برخی تنظیمات کنترلر روی نسخه‌های کنسولی بازی است.

آپدیت جدید اورواچ همچنین برخی باگ‌های بازی را هم رفع می‌کند؛ باگ‌هایی مثل نشان داده نشدن آیتم‌ها پس از باز کردن لوت باکس‌ها یا مشکلاتی که قابلیت Rocket Punch شخصیت Doomifist داشت. برای اطلاع از تغییرات جزئی‌تر آپدیت جدید بازی، می‌توانید به سایت منبع مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده