نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴

رویداد XP دو برابر در بازی Call of Duty: WWII آغاز شد

اخیرا رویداد XP دو برابر در بازی Call of Duty: WWII آغاز شده و با تجربه بازی، می‌توانید دو برابر حد معمول امتیاز کسب کنید.

یکی از رویداد‌های رایج در سری بازی‌های Call of Duty، رویداد XP دو برابر است که در آن، بازیکن می‌تواند با بازی کردن بخش چندنفره بازی، دو برابر حد معمول امتیاز XP به دست بیاورد و زودتر به سطوح بالاتر برسد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، از امروز رویداد XP دو برابر در بازی Call of Duty: WWII آغاز شده و تا ۱۸ دی هم ادامه خواهد داشت.

در این مدت بازیکنان هم XP مربوط به ارتقای شخصیت را به صورت دو برابر دریافت خواهند کرد و هم امتیاز XP مربوط به اسلحه‌ها دو برابر می‌شود. پس اگر می‌خواهید دیویژن یا اسلحه خاصی را ارتقا دهید، الان بهترین فرصت برای این کار است. از طرف دیگر چنین امتیازی در تمامی حالت‌ها و نقشه‌های بخش چندنفره بازی قابل دریافت خواهد بود و حتی با تجربه بخش زامبی بازی هم دو برابر XP دریافت خواهید کرد.

بازی Call of Duty: WWII چندی پیش منتشر شد. این بازی توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته شده و وقایع آن در دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌شوند. زومجی در بررسی بازی Call of Duty: WWII به آن نمره ۸.۵ را داد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده