نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

کمپانی NIS امریکا وعده معرفی بازی های جدید در ماه آینده را داد

کمپانی NIS امریکا از برگزاری یک رویداد مطبوعاتی لایو استریم در ماه آینده خبر داد و اعلام کرد که بازی‌های جدیدی را در این رویداد معرفی خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی کمپانی NIS امریکا اعلام کرد که در ماه آینده یک رویداد مطبوعاتی در شهر سان فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیای امریکا برگزار خواهد کرد. این کمپانی به وب‌سایت خبری دوآل‌شاکرز گفت که این رویداد به صورت زنده پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند به تماشای آن بنشینند و از آن لذت ببرند.

جزئیات این رویداد هنوز مشخص نشده است، اما این رویداد در تاریخ بیستم بهمن‌ماه (۹ فوریه) برگزار می‌شود. کمپانی NIS برای اعلام خبر برگزاری این رویداد از عباراتی نظیر «معرفی بازی‌های جدید» و «مهمانان بسیار ویژه» استفاده کرده است و به نظر می‌رسد که شاهد یک رویداد بزرگ از این کمپانی خواهیم بود.

در حال حاضر نمی‌دانیم که چه بازی‌هایی در این رویداد لایو استریم به نمایش درمی‌آیند، اما شما می‌توانید اخبار مربوط به این رویداد را از وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. با وجود این، بازی The Lost Child ساخته تاکیاسو ساواکی (خالق بازی El Shaddai: Ascension of the Metatron) یکی از بازی‌هایی است که احتمالا در این رویداد خواهیم دید. کمپانی NIS در شهریورماه امسال (سپتامبر ۲۰۱۷) اعلام کرده بود که این بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا در امریکای شمالی و اروپا منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده