// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

نسخه Enhanced Edition بازی NBA Playgrounds روی نینتندو سوییچ عرضه شد

استودیو سیبر اینتراکتیو نسخه Enhanced Edition بازی NBA Playgrounds را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار داد.

در ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت‌ماه) بازی NBA Playgrounds برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه شد که در این میان نسخه نینتندو سوییچ بازی محتویات کمتری نسبت به نسخه‌های دیگر داشت. در ادامه استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive، سازنده بازی NBA Playgrounds) اعلام کرد که سایر محتویات این بازی به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ۶ ماه از وعده استودیوی سازنده می‌گذرد و حال شاهد نسخه‌ی Enhanced Edition بازی NBA Playgrounds هستیم. بازی NBA Playgrounds - Enhanced Edition که هم‌اکنون جایگزین نسخه عرضه‌شده قدیمی شده است، شامل محتویاتی نظیر بخش آنلاین است که در گذشته وعده آن به کاربران داده شده بود و همچنین ۱۰۰ بازیکن جدید نیز به بازی اضافه شده‌اند.

نکته‌ی جالب این نسخه، حجم کمتر آن نسبت به نسخه عرضه‌شده در ماه می است. بازی NBA Playgrounds - Enhanced Edition دو گیگابایت از فضای کنسول شما را اشغال می‌کند و به‌ نظر می‌رسد تیم سازنده به‌خوبی بازی را بهینه‌سازی کرده است. در انتها استودیو سیبر اینتراکتیو اعلام کرد که به‌زودی یک نسخه رایگان از بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn نیز برای کاربران بازی NBA Playgrounds در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده