// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

فصل هشتم رقابتی بازی Overwatch آغاز شد

کاربران بازی Overwatch می‌توانند هم‌اکنون فصل هشتم رقابتی این بازی را آغاز کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران Overwatch هم‌اکنون می‌توانند فصل هشتم رقابتی بازی Overwatch را روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند. البته در این فصل شاهد یک سری تغییرات روی رتبه‌بندی مهارت (Skill Rating یا SR) بازیکنان هستیم. به عبارتی محدوده مهارت بازیکنان داخل یک تیم، کاهش یافته است و بازه‌های جدید به شرح زیر است:

  • ۱۰۰۰ SR (بازیکنان برنز تا الماس)
  • ۵۰۰ SR (بازیکنان مستر)
  • ۲۵۰ SR (بازیکنان گرندمستر)

دلیل این کار هم بهبود سیستم Matchmaking بازی است که حال بازیکنان با اشخاصی بازی خواهند کرد که از نظر رتبه مهارت، در جایگاه یکسانی با آنها قرار گرفته‌اند. اگر جزو اشخاصی هستید که تا به حال حالت رقابتی بازی Overwatch را بازی نکرده‌اند، باید بگوییم که در اینجا بازیکان به شکل جدی‌تری نسبت به حالت عادی بازی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و حداقل سطح مورد نیاز برای ورود به حالت رقابتی بازی، سطح ۲۵ است.

در ادامه باید ۱۰ بازی انجام دهید تا بین ۱ تا ۵۰۰۰ رتبه‌بندی شوید و با توجه به رتبه‌ای که دریافت می‌کنید (هرچه بیشتر برنده شوید و بهتر بازی کنید، رتبه شما بهتر خواهد بود)، در رده‌های مختلفی قرار می‌گیرید که از برنز تا گرند مستر را شامل می‌شوند. حال زمانی که فصل تمام شود، با توجه به رتبه نهایی که دریافت کرده‌اید، یک سری پاداش به‌عنوان جایزه به شما داده می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده