نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

احتمال انتشار Hello Neighbor برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ وجود دارد

وب‌سایت PEGI که رده‌بندی سنی بازی‌ها را انجام می‌دهد، در لیست اخیر خود بازی Hello Neighbor را برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ ثبت کرده است.

چندی قبل و در هفدهم آذرماه بازی Hello Neighbor پس از دو سال توسعه توسط استودیوی مستقل داینامیک پیکسلز برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از انتشار این بازی برای دیگر کنسول‌ها در دست نیست، اما مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، وب‌سایت PEGI بازی Hello Neighbor را برای دو کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ لیست کرده است.

برای کسانی که با PEGI آشنایی ندارند باید گفت که PEGI یک سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در اروپا است که همانند سازمان ESRB در امریکای شمالی عمل می‌کند و پس از بررسی بازی‌ها، رده‌بندی سنی آنها را در لیستی اعلام می‌کند. با لیست شدن بازی Hello Neighbor برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ به نظر می‌رسد که باری دیگر شاهد گسترش پلتفرم‌های مقصد بازی باشیم، اما یک مشکل کوچک در این میان وجود دارد و آن هم تاریخ انتشار نادرست بازی برای این دو پلتفرم است. در این لیست تاریخ انتشار بازی برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ ماه دسامبر عنوان شده است که این تاریخ را رد کرده‌ایم، ولی همچنان امکان انتشار بازی برای این پلتفرم‌ها وجود دارد.

بازی Hello Neighbor شما را در نقش یک ساکن جدید در محله‌ای آرام قرار می‌دهد که پس از مدتی متوجه می‌شوید که یکی از همسایه‌ها بسیار عجیب رفتار می‌کند و به نظر می‌رسد که چیزی را در زیرزمین خانه‌اش پنهان کرده است. این موضوع حس کنجکاوی شما را برای پی بردن به این راز برمی‌انگیزد، اما فهمیدن این راز به هیچ عنوان کار آسانی نخواهد بود و در این مسیر باید از پس سیستم پیشرفته‌ی هوش مصنوعی همسایه بربیایید.

استودیوی داینامیک پیکسلز تا این لحظه انتشار بازی Hello Neighbor برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ را تایید نکرده است و به محض انتشار اخبار بیشتر در این رابطه می‌توانید آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. این بازی ترسناک هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ویندوز و مک در دسترس است. بازیکنانی که این بازی را روی کنسول ایکس باکس وان ایکس بازی می‌کنند نیز قرار است به لطف قدرت سخت‌افزاری فراوان این کنسول، آن را با رزولوشن 4K تجربه کنند. بازی Hello Neighbor در بررسی زومجی نمره ۳ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید آن را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده