// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

اطلاعاتی از فصل 5 بازی Smite منتشر شد

استودیو Hi-Rez در مورد جزئیات فصل جدید بازی Smite اطلاعاتی منتشر کرد که شامل کمپ‌ها و آیتم‌های جدید می‌شود.

مسابقات World Champion بازی Smite به‌زودی برگزار می‌شود و یکی از جالب‌ترین سنت‌هایی که سازندگان این بازی در این ایام دارند، معرفی جزئيات فصل جدید آن است. در حالی که فصل جدید تغییراتی روی قهرمانان، آیتم‌ها و نقشه اعمال می‌کند، در‌ آن سو قرار است کمپ‌ها و طراحی برخی از قسمت‌های جنگل تغییر کند.

تمامی کمپ‌های بازی دوباره طراحی شده‌اند و موجود ترسناک جدیدی نیز با طراحی هنری متفاوت در آن حضور پیدا کرده است. به نقل از صفحه تامبلر استودیو، برخی تغییرات هنری نیز روی طراحی‌های کلی اعمال شده است که در ادامه می‌توانید از جزئیات آن باخبر شوید.

Fire Giant

کمپ‌های جنگل دوباره طراحی شده‌اند تا شباهت بیشتری به Surtr داشته باشد و با حال‌و‌هوای راگناروکی تمامی خدایان Norse این بازی را هماهنگ کند. Surtr دیگر فقط به ضربات گذشته خود تکیه نکرده است و شاهد حملات جدیدی از او هستیم.

Portal Demon

  • پورتال دیمن‌ به طور کامل در قالب Pyromancer طراحی شده است. در آن سو دریچه پورتال نیز حذف شده است و چشمه‌ای که به حرکات سرعت می‌بخشد، جایگزین آن شده است.

Gold Fury

  • گولد فیوری بازطراحی شده است و به گفته سازندگان، طبیعت خشمگین خود را به تصویر می‌کشد و مدل آن قرار است که Greek Fury، دیوی از جهان زیرین، را نشان دهد.

Oracles

  • گفتنی است که دیگر هارپی‌ها در روبه‌روی Gold Fury حضور پیدا نمی‌کنند. اوراکل‌های جدید موقعیت خود را برای کمپ کردن در اختیار دارند و شباهت بیشتری به Greek Fates پیدا کرده‌اند.

Red Buff

  • Manticore برگشته است! این‌بار شاهد Red Buff جدید هستیم، اما شاید Ogreها از وضعیت فعلی عصبانی باشند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی نمایش Red Buff را در بازی Smite تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در خبر‌های پیشین مربوط به این بازی می‌توانید از جزئیات آپدیت 4.24 بازی و آخرین Adventure آن باخبر شوید و همچنین به بازی تاکتیکی اسمایت یعنی Hand of the Gods: SMITE Tactics نگاهی بیندازید. بازی Smite هم‌اکنون برای پلتفر‌م‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده