// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴

تاریخ احتمالی انتشار سرویس آنلاین پولی نینتندو سوییچ مشخص شد

با توجه به اخبار منتشر شده از سوی سایت ایتالیایی نینتندو، این سایت تاریخ احتمالی انتشار سرویس آنلاین پولی نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

مدتی از خبر سرویس آنلاین پولی نینتندو می‌گذرد و در ابتدا، قرار بود این سرویس در پاییز ۲۰۱۷ در دسترس کاربران قرار بگیرد. اما مدتی بعد سرویس آنلاین پولی نینتندو تاخیر خورد و مشخص شد که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ قابل دسترس خواهد بود. در ادامه کمپانی نینتندو اعلام کرد که در اواخر ۲۰۱۷، اطلاعات تکمیلی در مورد این سرویس منتشر می‌شود.

حال کمتر از یک هفته دیگر به پایان سال ۲۰۱۷ زمان باقی‌مانده است و هنوز اطلاعاتی حول این موضوع منتشر نشده است. این خبر در حالی است که اگر به اخبار بازی منتشر شده نگاهی داشته باشیم، وبسایت ایتالیایی نینتندو را می‌بینیم که در مورد این موضوع خبری جدید منتشر کرده است. در این وبسایت نوشته شده است که سرویس آنلاین پولی نینتندو که در واقع همان سرویس آنلاین پولی نینتندو سوییچ است، در پاییز ۲۰۱۸ در دسترس قرار خواهد گرفت.

در این میان چند سوال وجود دارد و مهم‌ترین آن‌ها این است که آیا تاریخ ذکر شده برای کاربران اروپایی است یا تمامی کاربران Nintendo Switch را در بر می‌گیرد؟ دلیل این سوال هم این است که در گذشته سرویس آنلاین نینتندو سوییچ ابتدا در دسترس کاربران آمریکا، کانادا و مکزیک قرار گرفت و احتمال دارد در این جا نیز شاهد تکرار این روند باشیم. با تمام این تفاسیر باید منتظر روزهای باقی‌مانده و صحبت‌های نینتندو بمانیم.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده