// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بازی God of War توسط ESRB درجه سنی M را دریافت کرد

با مشخص شدن درجه سنی بازی God of War، اطلاعاتی از بازی نیز منتشر شد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، سیستم ESRB اخیرا درجه سنی بازی God of War را مشخص کرده است. در کنار مشخص شدن درجه سنی M یا همان بالغ برای بازی، جزئیاتی نیز از روند داستانی و گیم‌پلی آن مشخص شده است. با توجه به اینکه با بازی God of War سر و کار داریم، وجود این درجه سنی آن چنان دور از ذهن نبود اما موردی که بیشتر توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، توضیحاتی است که برای بازی ذکر شده است:

God of War یک بازی اکشن ماجراجویی است که در جریان آن شما کنترل شخصیتی نیمه خدا نیمه انسان به نام کریتوس را دارید که در کنار پسر خود با نیروهای ماوراءالطبیعی مبارزه می‌کند. همچنین دوربین بازی نیز از زاویه شانه شخصیت بازی است و شما به مناطق مختلفی از نورس سفر خواهید کرد و با اسلحه‌هایی نظیر تبر، تیغه‌های دوتایی وصل شده به زنجیر و شمشیر به جنگ خدایان و نیمه خدایان، هیولاها، اژدها و اسلکت‌ها می‌روید.

در جریان بازی شاهد گیم‌پلی خشونت آمیز هستیم. جایی که شما به صورت مداوم به دشمنان خود مشت و لگد خواهید زد و از طریق سلاح خود آن‌ها را به دونیم تقسیم می‌کنید! زمانی که با دشمنانی نظیر غول و اژدها مواجه می‌شوید، خشونت بازی بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. برای مثال در قسمتی از بازی کریتوس به واسه اسلحه خود زبان یک اژدها را از بین می‌برد و در جایی دیگر به واسطه تبر خود، آرواره‌های یک غول را از بین می‌برد. در بخشی از داستان بازیکنان قادر خواهند بود سر یک شخصیت را از بدنش جدا کنند. همچنین بازی دارای واژه‌های نامناسب در دیالوگ‌ها است.

در این میان تنها موردی که کاربر را به فکر فرو می‌برد، واژه تیغه‌های دوتایی وصل شده به زنجیر است که می‌تواند اشاره به اسلحه همیشگی و محبوب کریتوس داشته باشد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده