// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

نینتندو سوییچ از نظر فروش سال اول به فروش پلی استیشن 2 نزدیک شده است

با توجه به آمار منتشر شده، به نظرت می‌رسد فروش نینتندو سوییچ در سال اول عرضه، بسیار به فروش پلی استیشن 2 در سال اول عرضه خود در ژاپن نزدیک شده است.

نینتندو سوییچ از زمان عرضه تا به امروز توانسته به فروش قابل توجه‌ای دست یابد و محبوب بودن زیاد این کنسول بر شخصی پوشیده نیست. حال با توجه به آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ تا تاریخ ۲۶ آذر ماه (۱۷ دسامبر) مشخص شده است که فروش این کنسول به فروش کنسول افسانه‌ای پلی استیشن 2 در سال اول عرضه خود در ژاپن، بسیار نزدیک شده است و بعضی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان سال اول عرضه‌اش این رقم از فروش PS2 سبقت خواهد گرفت.

با توجه به اخبار کنسول‌های بازی، با توجه آمار منتشر شده از سوی فامیتسو کنسول نینتندو سوییچ تا پایان ۲۶ آذر ماه توانسته است ۲۹۸۸۳۹۹ دستگاه در ژاپن فروش داشته باشد. این در حالی است که کنسول پلی استیشن 2 در سال اول عرضه خود ۳۰۱۶۶۲۲ دستگاه در ژاپن به فروش رسانده است. حال تقریبا دو ماه و نیم دیگر به سالگرد کنسول نینتندو سوییچ مانده است و باید ببینیم آیا این کنسول هیبریدی تازه وارد نینتندو می‌تواند از فروش کنسول افسانه‌ای سونی سبقت بگیرد یا نه.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده