نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۳

بسته الحاقی Danger Deck بازی South Park: The Fractured But Whole منتشر شد

کمپانی یوبی‌سافت بسته الحاقی Danger Deck بازی South Park: The Fractured But Whole را در دسترس کاربران پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، امروز کمپانی یوبی‌سافت بسته الحاقی Danger Deck بازی South Park: The Fractured But Whole را برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر ساخت.

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که در حال حاضر DLC جدید بازی با نام Danger Deck در کلیه‌ی پلتفرم‌ها در دسترس است و بازیکنان می‌توانند این بسته الحاقی را با قیمت ۵.۹۹ دلار خریداری کنند. البته کاربران نسخه طلایی و کسانی که سیزن پَس بازی را به صورت جداگانه با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کرده‌اند نیز این بروزرسانی را بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی دریافت خواهند کرد.

این بسته الحاقی مناطق جدیدی از بازی را برای اکتشاف در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و یک چالش مبارزه تمام عیار را برای آنها فراهم می‌سازد. کاراکترهایی نظیر Aunt Sheila، King Crab و Rebecca the Raisins Girl تنها تعداد اندکی از دشمنانی هستند که در این بسته‌ی الحاقی با آنها روبرو خواهید شد و مغلوب‌ ساختن آنها پوشاک و آیتم‌های انحصاری جذابی را در بازی در اختیار می‌گذارد.

بسته الحاقی Danger Deck یکی از سه بسته گسترش‌دهنده‌ی بازی South Park: Fractured But Whole است. در سال ۲۰۱۸  شاهد انتشار بسته الحاقی From Dusk till Casa Bonita خواهیم بود؛ یک بسته داستانی ۱۲ دلاری که در آن، بازیکنان با شخصیت The Coon و Mysterion همراه می‌شوند تا موجود شیطانی واقع در کاسا بونیتا را نابود کنند. یک بسته داستانی دیگر به نام Bring the Crunch هم برای بازی در نظر گرفته شده که یک داستان و کلاس ابرقهرمان جدید را به قیمت ۱۲ دلار به بازی اضافه می‌کند. یوبی‌سافت تاریخ عرضه دو بسته مذکور را سال ۲۰۱۸ خوانده و از ذکر تاریخ دقیق خودداری کرده است.

در حال حاضر بازی South Park: The Fractured But Whole در پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

اصلی‌ترین نقطه قوت بازی South Park: The Fractured but Whole، انتقال درست حس و حال مجموعه ساوت پارک به مخاطب است و در این بازی هم همان طنز بزرگسالانه و خاص انیمیشن‌ها را شاهد هستیم و از طرف دیگر بازی داستان خیلی خوبی هم روایت می‌کند و با گیم پلی خوبش، می‌تواند مخاطب را برای تقریبا ۱۵ ساعت سرگرم کند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده