نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

کنسول نینتندو سوییچ به زودی در زمینه فروش در ژاپن از Wii U سبقت خواهد گرفت

فامیتسو در گزارش اخیر خود اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ در ژاپن نزدیک به ۳ میلیون دستگاه فروش داشته است.

در حالی که کنسول نینتندو سوییچ تاکنون به فروش ۱۳.۵ میلیون واحدی کنسول Wii U در سراسر جهان دست نیافته است، اما به زودی شاهد سبقت کنسول نینتندو سوییچ از Wii U در زمینه فروش در کشور ژاپن خواهیم بود.

مطابق آخرین گزارش فروش ارائه‌شده توسط فامیتسو، کنسول نینتندو سوییچ نزدیک به ۳ میلیون دستگاه در ژاپن فروش داشته است (به طور دقیق ۲ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۳۹۹ دستگاه) که قطعا برای کمپانی نینتندو موفقیت بزرگی به شمار می‌آید. این کنسول هیبریدی تنها در هفته گذشته ۲۳۰ هزار دستگاه فروخته است و اگر به این روند موفقیت‌آمیز ادامه دهد، تا پایان سال ۲۰۱۷ از کنسول Wii U پیشی خواهد گرفت.

حتی اگر نینتندو سوییچ تا پایان سال میلادی موفق به پشت سر گذاشتن کنسول Wii U نشود، همچنان از زمان عرضه آن در تاریخ سیزدهم اسفندماه ۱۳۹۵ (۳ مارس) فروش بسیار خوبی داشته است. در مقام مقایسه می‌توان به فروش کنسول Wii U اشاره کرد که در طول چهار سال از زمان عرضه‌ی خود به فروش ۳.۳۲ میلیون دستگاه دست یافته است و دستیابی به این مهم تنها یک سال برای نینتندو سوییچ زمان برده است.

چندی قبل کمپانی نینتندو اظهار داشت که فروش کنسول نینتندو سوییچ از مرز ۱۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان عبور کرده است و با توجه به این فروش عالی انتظار دارد که این کنسول تا پایان مارس ۲۰۱۸ (۱۱ فروردین ۹۷)، تقریبا ۱۴ میلیون دستگاه فروش کند. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده