// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

آپدیت 4.24 بازی Smite منتشر شد

استودیو Hi-Rez اعلام کرد که جدیدترین آپدیت بازی Smite یعنی نسخه 4.24 به طور همزمان برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده است.

Smite یک بازی MOBA و رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. اکنون آخرین آپدیت این بازی یعنی نسخه 4.24 برای اولین بار به طور همزمان برای تمامی پلتفرم‌های این بازی منتشر شده است. محتوای یاد شده اسکین‌های جدیدی را در خود جای داده است که شامل پوسته‌های Odyssey تایر 5 نیز می‌شود. استودیو های-رز (Hi-Rez) با بروزرسانی جدید، تغییرات و بهبود‌هایی نیز در بازی جهت متعادل‌سازی اعمال کرده است.

پیش‌تر آپدیت‌های بازی Smite در مرحله اول برای پی‌سی منتشر می‌شد و پس از آن به PS4 و Xbox One راه پیدا می‌کرد که دلیل تاخیر انتشار آن، روند کاری سازندگان با مایکروسافت و سونی بود. کاربران و طرفداران این بازی مدت‌ها بود در انجمن‌ها از سازندگان می‌خواستند که بروزرسانی بازی برای تمامی پلتفرم‌ها همزمان منتشر شود که طرفداران تجربه یکسانی از آن داشته باشند.

از میان تغییرات قابل توجه این آپدیت می‌توان به افزایش قیمت آیتم Stone of Gaia اشاره کرد. در تغییرات اعمال‌شده روی قهرمانان این بازی، کاهش زمان قابلیت اولتیمت Odin از ۶ به ۵ ثانیه به چشم می‌خورد. به طور کلی، تغییرات کوچکی روی آیتم‌ها و قهرمانان اعمال شده؛ چرا که سازندگان قصد ندارند با تغییرات بزرگ باعث اختلال در تمرینات بازیکنان حرفه‌ای برای مسابقات World Championship که در ماه آینده برگزار می‌شود، شوند.

بازی Smite را هم‌اکنون می‌توانید به طور رایگان روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر دانلود و تجربه کنید. در خبر‌های دیگر می‌توانید از آخرین Adventure آن باخبر شوید و در کنار آن نگاهی به بازی تاکتیکی اسمایت یعنی Hand of the Gods: SMITE Tactics بیندازید. برای اطلاع از جزئیات آپدیت جدید می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. در ادامه می‌توانید به برخی از اسکین‌های جدید نگاهی بیندازید که شاهد اسکین تایر 5 کاراکتر Ullr هستیم که Frostfire نام دارد و حالت‌ این قهرمان را در دو حالت تیرکمان و تبر تغییر می‌دهد.

smite


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده