نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳

نسخه کنسولی بازی Titan Quest سال آینده منتشر می‌شود

بازی Titan Quest که تقریبا ۱۲ سال پیش برای کامپیوتر منتشر شده بود، سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌ها نیز منتشر می‌شود.

در سال‌های گذشته که هنوز خیلی بازی‌های نقش آفرینی سه‌بعدی مطرح نشده بودند، استودیو‌های زیادی سعی می‌کردند بازی‌هایی با حس و حال Diablo بسازند و از محبوبیت این بازی بین طرفداران برای مطرح کردن بازی خودشان بهره ببرند. Titan Quest یکی از همین بازی‌ها بود که در سال ۲۰۰۶ توسط استودیو Iron Lore ساخته شد و از قضا مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت؛ چرا که بازی یک تقلید صرف از Diablo نبود و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی داشت که آن را جذاب می‌کردند.

ناشر این بازی کمپانی THQ بود که پس از ورشکست شدن آن، نوردیک گیمز که حال با نام THQ Nordic شناخته می‌شود، امتیاز بازی را تصاحب کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، Titan Quest برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ تایید شده و قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. به طور دقیق‌تر، نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی در تاریخ ۲۹ اسفند امسال (۲۰ مارس ۲۰۱۸) منتشر خواهند شد و نسخه سوییچ هم که هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، کمی دیرتر در دسترس قرار می‌گیرد.

نسخه کنسولی بازی Titan Quest شامل بازی اصلی و بسته Immortal Throne می‌شود و به صورت فیزیکی و دیجیتالی با قیمت ۳۰ دلار منتشر خواهد شد. به‌علاوه یک نسخه کالکتور هم از این بازی برای PS4، Xbox One و کامپیوتر عرضه خواهد شد که تصویر آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

بازی Titan Quest

نسخه کالکتور بازی برای کنسول‌ها ۱۹۹ دلار و برای پی‌سی ۱۱۰ دلار قیمت خواهد داشت. این نسخه شامل یک کپی فیزیکی از بازی که شامل بسته الحاقی نیز می‌شود، یک دفتر با طراحی خاص و زیبا و یک کلاه‌خود با ارتفاع تقریبا ۲۳ سانتی‌متر می‌شود که همه این آیتم‌ها در یک بسته‌بندی زیبا قرار گرفته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده