// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

نسخه آزمایشی سرورهای اختصاصی بازی For Honor در دسترس قرار گرفت

نسخه آزمایشی سرورهای اختصاصی بازی For Honor برای تمامی بازیکنان در دسترس قرار گرفت.

در ماه جولای بود که کمپانی یوبیسافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی For Honor) اعلام کرد که سرورهای اختصاصی به بازی For Honor اضافه خواهد شد و حال، با توجه به اخبار بازی منتشر شده، نسخه آزمایشی سرورهای اختصاصی بازی For Honor در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بدین ترتیب تمامی بازیکنان و حتی اشخاصی که بازی For Honor را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند در جریان فاز آزمایشی سرورهای اختصاصی بازی، For Honor را تجربه کنند. دلیل عمومی بودن نسخه آزمایشی سرورهای اختصاصی بازی نیز این بوده است که یوبی سافت قصد دارد معماری سرورهای اختصاصی خود را آزمایش کند و از مشکلات احتمالی باخبر شود. از این‌رو کمپانی می‌تواند در نسخه اصلی که در سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار می‌گیرد، تجربه‌ای بدون اشکال را برای کاربران For Honor فراهم کند.

از طرفی مشخص شده که بعضی از حالت‌های PvP بازی، نظیر Duel ،Dominion و Tribute در دسترس است. در آخر گفته شد که تمامی کاربران می‌توانند در جریان نسخه آزمایشی سرورهای اختصاصی بازی For Honor تمامی قهرمان‌های بازی، حتی آن‌هایی که در جریان بسته‌های الحاقی در دسترس قرار گرفته‌اند، را انتخاب و تجربه‌ای جدید را کسب کنند.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده